• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4283

El proper cap de setmana del 29 - 30 - 1 voldria anar a plegar bolets els tres dies amb la caravana i el meu dubte és que no tinc gens de clar on anar.
Si algú s'anima ens podriem trobar i passar plegats el cap de setmana.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4286

Fa 10 dies vaig veure un cistell força ple a Puymorens, als llacs.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4290

Jo he vist ja algun cistell a la carretera de Berga,pero sembla molt més probable que cap a la Cerdanya tal com diu la Montse,s'en comencin a fer.De ceps almenys n'han collit bastants.Espero que n'ompliu uns bons cistells.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4296

Dificil, dificil,,,,,,,,,,,,,,,,,, no hay quien diga donde los coje,,,,,,,,,jajajajajja
nosotros para rovellons, rossinyols y trompetas de la mort vamos a una zona entre Vallgorguina y Olzinelles, los del pirineo no saben igual, mi opinion, en la Cerdanya cojemos camagrocs y carreretes,
pero donde mas consigo es ,,,,,,,,,,,,,,,en el mercado del Ninot.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4299

Aun hay que dar un poco de tiempo, ha llovido, salio ya el sol, y ahora habra que estar a la esperad e la recogida. Cierto que la gente calla como "putas" :-P
Saludicos desde Zaragoza.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4344

es.pg.photos.yahoo.com/ph/jepisol/album?.dir=/2d63re2
Mirat aquests Rodamon.Estàn collits a 8O ...........he estat a punt de dir-ho :evil: :evil: ,peró com ve diu la meva avia,els secrets no es diuen :mrgreen: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4346

Molt macos els ceps Jepi i entenc que els secrets no es diuen, però si que em pots dir si son d'aquest any, no?
Be, suposo que finalment anirem a Arties els dies 29 i 30 de setembre i l'u d'octubre, si algú s'anima, nomes cal que ho digui.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4350

Rodamon,són d'hair a la tarda.En varen trobar 19 Kg i són de la zona de la cerdanya.El que passa es que fa ventet i torna a estar molt sec.
Que us vagui molt bé.Ja ens ho explicareu.
Salutacions.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4368

:mrgreen: :mrgreen: Aneu dient llocs que diumenge no hi cabrem (¿s'escriu així?
Nosaltres volem anar-hi el pont de l'Octubre al bolet, si trobem lloc prop de Berga o rodalies.
Marta & cia.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4409

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46

Rodamon,són d'hair a la tarda.En varen trobar 19 Kg i són de la zona de la cerdanya.El que passa es que fa ventet i torna a estar molt sec.
Que us vagui molt bé.Ja ens ho explicareu.
Salutacions.

Has dit 19, dinou, kilos ?
I jo que nomès sé trobar-los al mercat...
Si un dia hi tornes a anar m'ho dius, jo et porto el cistell.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4433

De segur que si Josep Mª, :5} el problema es que no hem queda cap cap de setmana lliure per anar-hi de tantes novies com m'han sortit. =)) =))
salutacions.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4610

ostres , Rodamont, si que ens faria il•lusió anar en vosaltres ,però el 29-30 es la festa major del barri, y tenim que estar, si pujeu un altre día, ens ho feu saber.

Una abraçada a tots

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4703

vicen si en trobem, no et cal patir que ja quedarem un dia per fer-ne un bon cistell.
Nomès puc contestar els matins entre setmana, ja que des de casa el firewall no em deixa participar.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4765

Rodamon,aquest cap de setmana hem estat pel bergada i degut a la pluja no hem buscat gaire,pero lo poc que hem voltat ens ha donat bones vibracions.hem trobat en dues hores un cistellet de rovellons vells,fredolics i becs de perdiu.Ara despres d'aquestes plugues tan bones només cal esperar on sigui que segur que en sortiràn.
Salutacions.

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4785

Moltes gracies Jepi per la informació, espero que tant de bo sigui així, perque a la meva zona avui hi fa un vent de por i ja se sap, és el pitjor enemig del bolet, en dos dies tot sec.
Tota la catalunya central-oriental reconec que no la conec massa, per tant no hi puc anar a buscar bolets, sempre ens em bellugat pels pallars, alta ribagorza i vall d'aran.
Ara per ara, sembla que pinta be desprès de dos o tres anys força dolents, però no és pot dir mai blat fins que ....... i ben lligat.
Records

Re: Algú ha vist bolets per arreu? fa 14 anys 11 mesos #4817

Ramón, doncs tens l'excusa perfecte per coneixer el Bages, el Berguedà, la Cerdanya, l'Osona, el Ripollès, el Lluçanès-Moianès i d'altres comarques que són autènticas "fàbriques" de bolets, estic segur que t'agradaràn i si a més trobes rovellons, llanegues, etc....... Bingo!!!!!

Per cert, que fa la mare?, espero i desitjo que bé.

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12