• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Més que una agenda del pagès fa 9 anys 10 mesos #42844

Farà unes setmanes vaig comprar-me l’Agenda del Pagès ( Ed. Hermes Comunicacions S.A., 4 €) per curiositat . I a part de la típica agenda, amb una presentació de “setmana a la vista” presenta una sèrie d’informació que jo trobo molt útil per planificar una escapada en autocaravana, o com vulgueu.
L’agenda , per exemple, fa una enumeració de les fires que es fan i desfan a Catalunya al llarg del mes en curs. Exemple: al setembre trobareu el dia 11 la Fira Ramadera de Castellterçol, el 17 la Mostra d’Antics Oficis de Balaguer, etc... També indiquen els dies de mercat que es fan a pobles, viles i ciutats segons el dia de la setmana que sigui. Per exemple: els diumenges: a Alpens, Anglès, Arbúcies, etc..... I també venen les festes majors dels pobles catalans, que són un munt. Per exemple: al setembre, el primer diumenge, festa major a Gandesa, Pontils, Sant Hipòlit de Voltregà, etc...
Més informació útil, segons el meu criteri: presenten vuit mercats municipals de Catalunya (Amposta, Berga, El Vendrell, Girona, Les Borges Blanques, Mataró, Sant Feliu de Guíxols i Tremp) i a part d’explicar la història d’aquests mercats, adjunten una llista de llocs propers d’interès natural, cultural, productes autòctons i d’altres aspectes interessants.
I també venen dites populars segons el mes. Una: “ Pel gener, així que matineja ja vespreja”.... una veritat com un temple.
En conclusió, que molta de la informació que ofereix la trobo més que interessant per identificar algun destí quan sortim d’escapada en autocaravana per qualsevol racó de Catalunya.
Per cert, no tinc comissió de l’editorial, i de fet pels 4€ que val no crec que hi hagi molt de marge per comissions per a ningú. :laugh:

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Més que una agenda del pagès fa 9 anys 10 mesos #42861

Molt interessant!!!

La vènen a qualsevol quiosc???

Re: Més que una agenda del pagès fa 9 anys 10 mesos #42884

De ben segur que la comprarem (si no s'agotat)

Re: Més que una agenda del pagès fa 9 anys 10 mesos #42885

mire ha escrit:

Molt interessant!!!

La vènen a qualsevol quiosc???

Jo la vaig comprar al meu barri, i el grup editorial (Avui/ElPunt) encara l'anuncia a les seves publicacions, llavors hauria ser fàcil trobar-la.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Més que una agenda del pagès fa 9 anys 10 mesos #42887

Gràcies Marce !!
Molt interessant, intentaré trobar-la.
Mª José

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.