• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #429

Hem estat aquest cap de setmana al camping la Ballena Alegre 2 (per anar fen boca), paradis de campers o hi hagi, i hem vist que moltes d'elles porten una mena d'avance en forma de mig cilindre, que en podria anar molt bé per la nostra caravana.

Bucant buscant per internet nom'es n'he trovat un semblat a la web de roulot.com que es aquest:

www.roulot.es/index.php?page=shop.product_details&flypag...pshop&Itemid=103

La historia es q a roulot tenen fama de careros, i ademes ens es dificil verurel en directe avans de comprarlo, així que algu sap on poden tenir algo semblat per aqui per catalunya?
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #443

  • nouespai
  • Avatar de nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo estic molt content amb els de Central del Caravàning a Barberà del Vallès, pregunta per Dioni.

www.centraldelcaravaning.com
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #456

Quant tornis per aquella part de l'Alt Empordà visita la botiga que hi ha a Sant Pere Pescador. Ara no recordo el nom, però està anunciat i indicat gairebé fins a la porta. Està en una de les tres torres bessones que hi ha als afores. Molts dels accessoris que veuràs als campigs de per allà han sortit d'aquesta botiga, portada per un matrimoni alemany que amb prou feines parlen una mica de castellà, però tenen un bon i original assortit. No us heu fixat que molta gent va a la platja amb un carretó d'alumini i tela plegable i que serveix de cadira? És la conya, molt pràctic, ressistent, no gaire car i serveix per a un munt de coses, fins i tot per portar en Miquel d'excursió.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #469

Com diu Toni de Ros a Sant Pere Pescador tens la botiga Camping Shop, pots trobar tot tipus d´accesoris alemanys que no trobaras en altres botiques d´aqui. L´ultim que vaig comprar va ser una bascula per saber el pes de la llança.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #473

Ostres, doncs ara quo ho dieu si que es veritat que hi habia una tenda per Sant Pere Pescador. La vem veure anunciada un dia de passada pero ja habien tencat. Hi haurem d'anar a fer un cop d'ull doncs.

La que comenta Nou Espai m'anira molt bé ja que Barbera ho tinc a cuatre passes. I si ademes el tracte es bo... nomes falta que el preu també ho sigui
;-)

Merci a tots
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #484

Muchas gracias a todos por la ayuda, tengo que deciros que el que quiera comprar algun avance de este tipo que tenga mucho cuidadin, os cuento, me he vuelto loca buscando por toda la web y efectivamente Roulot nos cobraba casi 300 euros por el tourmobil 2 que es el modelo que nosotros estabamos buscando, en definitiva he buscado incluso en paginas Holandesas y Alemanas y estaban bastante mas baratos pero con los gastos de envio salia un poquito mas barato pero no merecia demasiado la pena.

Vaya! cual ha sido mi sorpresa que al final buscando, buscando, buscando... he encontrado el mismo modelo por 159 euros + gastos de envio, como podeis ver hay una diferencia bastante sustanciosa, os pongo el enlace para que lo tengais a mano, la gente ademas es encantadora la dueña es Alemana y traen la mercancia directamente ellos sin intermediarios lo que hace que puedan competir con unos precios realmente buenos...

Espero que os sirva de ayuda... a nosotros nos ha alegrado el dia...jajaj.... :-P

www.dcmfurgonetas.com
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendes d'accesoris de camping? fa 20 anys 3 mesos #485

Que fuerte todavia no me lo creo... tourmobil 2 en Roulot 325,00 € + gastos de envio.

8O 8O 8O 8O 8O 8O :twisted:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • La Garrotxa i els volcans +

    Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

    Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Midi Pyrenées +

    Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • El pantà de Sau +

    ¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí