• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 5 mesos #43142

Bon dia,
des de fa mesos que anant cap la feina passo al peu de l’hospital de Bellvitge (L’Hospitalet) i veig molt sovint estacionades autocaravanes i alguna camper, que es passen més d’un dia, i com el lloc no és que sigui molt acollidor ( pàrquing de terra, molt de moviment de dia, al costat dels primers enllaços del Nus del Llobregat) al final he arribat a la conclusió que de ben segur els autocaravanistes hi són allà per acompanyar algun ingressat o per fer un tractament mèdic de diversos dies.

I si ho mires fredament, l’autocaravana pot ser un mitjà relativament barat i còmode (penso jo, eh!), en comparació amb una estància perllongada, per motius sanitaris, en un hotel o en casa d’uns familiars llunyans. Seria una manera, més prosaica, de practicar l’autocaravanisme.

Ja seria demanar massa que l’autoritat hospitalària, al veure aquesta necessitat, habilités unes places i un àrea de serveis ( de pagament, si volem) per acollir aquesta mena d’autocaravanisme sanitari; d’igual manera que tenen programes d’acolliment ,en hotels o apartaments, per a famílies que pateixen tractaments o ingressos de llarga durada. Estic convençut que econòmicament resultaria més barat per a la Sanitat.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 5 mesos #43144

Jo treballo a Sanitat i es veritat el que dius... es curiós però ja fa temps que ho havia comentat amb el meu marit varies vegades i m ' ha fet gràcia que t' hi aguessis fixat.
A Can Ruti ( Hospital Germans Trias i Pujol)he vist aparcades moltes vegades autocaravanes. una , avegades dues....no sempre.
Son familiars que venen d' arreu a visitar als seus familiar ingresats i com que Can Ruti queda a la Montanya els hi va de conya la auto.
El que no se es com buiden i omplen.......
Una vegada en un descans vaig baixar i els hi vaig preguntar.venien de Sevilla a cuidar a la mare.... la auto els hi anava de conya perque només eres dues germanes i aixi podien estar mes temps amb ella...

Salut!
Mª José :kiss:

Last edit: per Tiramillas.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 5 mesos #43145

D'aixo en podria parla força Arizona, com be sabeu es va trobar a Alemania amb una orgencia medica, ell tenia la ac al parking de l'hospital i si no recordo malament pagaba per dies

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 5 mesos #43344

En el meu cas el meu fill va estar operat al Hospital Comarcal de Sant Celoni i vem fer servir aquesta modalitat, vem estar dos dies dormin en la AC ,es va fer mes comoda l'estancia.
Nimgú va dir res.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 4 mesos #43416

Bona tarda,

nosaltres també vam estar tentats de fer-ho doncs vam tenir ingressat un familiar uns dies a l´Hospital de Can Ruti de Badalona. Va coincidir amb els dies festius dels ponts del 6 i 8 de desembre. Ens vam mirar el parking i vam pensar que era prou ampli per aparcar l'AC. Ens va semblar un bon mètode per escapar una mica de lambient de l´hospital doncs cansa molt estar-s'hi tot el dia.

Espero no haver de pensar-ho una altra vegada per què això voldria dir que tenim un familiar malalt i darrerament ens hem fet un tip d´estar pels hospitals...

Apa, espero que tots estiguem sans i estalvis per una llarga temporada.

Salutacions
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12