|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
des de fa mesos que anant cap la feina passo al peu de l’hospital de Bellvitge (L’Hospitalet) i veig molt sovint estacionades autocaravanes i alguna camper, que es passen més d’un dia, i com el lloc no és que sigui molt acollidor ( pàrquing de terra, molt de moviment de dia, al costat dels primers enllaços del Nus del Llobregat) al final he arribat a la conclusió que de ben segur els autocaravanistes hi són allà per acompanyar algun ingressat o per fer un tractament mèdic de diversos dies. I si ho mires fredament, l’autocaravana pot ser un mitjà relativament barat i còmode (penso jo, eh!), en comparació amb una estància perllongada, per motius sanitaris, en un hotel o en casa d’uns familiars llunyans. Seria una manera, més prosaica, de practicar l’autocaravanisme. Ja seria demanar massa que l’autoritat hospitalària, al veure aquesta necessitat, habilités unes places i un àrea de serveis ( de pagament, si volem) per acollir aquesta mena d’autocaravanisme sanitari; d’igual manera que tenen programes d’acolliment ,en hotels o apartaments, per a famílies que pateixen tractaments o ingressos de llarga durada. Estic convençut que econòmicament resultaria més barat per a la Sanitat. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Jo treballo a Sanitat i es veritat el que dius... es curiós però ja fa temps que ho havia comentat amb el meu marit varies vegades i m ' ha fet gràcia que t' hi aguessis fixat.
A Can Ruti ( Hospital Germans Trias i Pujol)he vist aparcades moltes vegades autocaravanes. una , avegades dues....no sempre. Son familiars que venen d' arreu a visitar als seus familiar ingresats i com que Can Ruti queda a la Montanya els hi va de conya la auto. El que no se es com buiden i omplen....... Una vegada en un descans vaig baixar i els hi vaig preguntar.venien de Sevilla a cuidar a la mare.... la auto els hi anava de conya perque només eres dues germanes i aixi podien estar mes temps amb ella... Salut! Mª José |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tiramillas.
|
|
D'aixo en podria parla força Arizona, com be sabeu es va trobar a Alemania amb una orgencia medica, ell tenia la ac al parking de l'hospital i si no recordo malament pagaba per dies
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En el meu cas el meu fill va estar operat al Hospital Comarcal de Sant Celoni i vem fer servir aquesta modalitat, vem estar dos dies dormin en la AC ,es va fer mes comoda l'estancia.
Nimgú va dir res. |
|
|
Bona tarda,
nosaltres també vam estar tentats de fer-ho doncs vam tenir ingressat un familiar uns dies a l´Hospital de Can Ruti de Badalona. Va coincidir amb els dies festius dels ponts del 6 i 8 de desembre. Ens vam mirar el parking i vam pensar que era prou ampli per aparcar l'AC. Ens va semblar un bon mètode per escapar una mica de lambient de l´hospital doncs cansa molt estar-s'hi tot el dia. Espero no haver de pensar-ho una altra vegada per què això voldria dir que tenim un familiar malalt i darrerament ens hem fet un tip d´estar pels hospitals... Apa, espero que tots estiguem sans i estalvis per una llarga temporada. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|