|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
es.pg.photos.yahoo.com/ph/jepisol/album?.dir=/2d63re2
Aixo es una cistella de ceps que avui han trobat el meu Pare i el meu Germà. Us preguntreu,on els han trobat?...aixó es la resposta del milio. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Quin goig!
Jo sé on els han trobat: "per allà dalt", no? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
El meu fill te un nom per dir el lloc on es troben els bolets i ell en diu"els he trobat allà al pont de Sant Joan". :-)) :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions. P.D: per sopar ens n'hem cruspit uns quants.....UUUUUUUUUMMMMMMM,que bons. Ho sento ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, això no té perdó de Déu! :evil: :evil:
Aniràs a l'infern per fer delir els altres d'aquesta manera. És que els ceps EM PERDEN!!! Dissabte ens escapem i em moro si no en trobo. Ah, i això que alguns no vulguin dir és una tonteria perquè si a mi em diuen, com tu has fet, que els has trobat a la Cerdanya... com que és tan petita... ja puc anar-hi que no vol pas dir que encerti el bosc! El que és clar que ningú dirà, seria de sonat, és el bocs, caminet, racó... on ha anat. Nosaltres tirarem cap a l'alt Ripollès, segurament. |
|
|
L'once de setembre, quan ben fer la surtida a les Gorges del Segre vem trobar dues senyores que en portabem una bossa plena cada una :D
Potser es alla on s'en fan? :mrgreen: |
|
|
Jofranc,no es aquí,pero jo no puc pas dir que allí no s'en facin.S'ha de provar.Molta sort.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Quina bona pimta.
UMMMMMMMMMMMMMMM!! A veure si nosaltres tenim tanta sort per la quedada d'octubre i podem fer una bona parrilla de volets. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Mira que arribeu a regatejar els boletaires! Teniu una cintura que ni el Ronaldinho!
La Mireia molt diplomàtica: és una tonteria no dir in es troben: a la Cerdanya! Cony! i al Berguedà, al Ripollès, a Osona, a la Garrotxa, al Solsonés... :twisted: i al mercat de la Boqueria!!! Els que jo conec són una mica més concrets, responen "enllà, enllà" i assenyalen cap a les muntanyes properes. Un prodigi de concreció! I el Jepi no es queda curt: no els he trobat a la Barceloneta però això no vol dir que no n'hi hagi: per si de cas ves-hi i busca, oi? 8O A mi m'agraden molt els bolets, i a la Carme també. Per això tots els anys per aquestes dates ja vigilem al mercat si n'arriben, Som incapaços de trobar ni un trist rovelló que no estigui a la parada i amb el rètol ben clar! :oops: Salut i el cistell ben plè! :D Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Algún dia que s'en facin Toni ja us convidarem als Rassos on hi ha un bon lloc per aparcar l'auto i voltar per allí fent el "pixapi" i si es fan bolets trobar-ne uns quants per fer l'aperitiu i no tenir que escurar la butxaca per comprar-los.
Com que sóc de poble i he tingut padrins,ells m'han ensenyat una de les més grans veritats del mon del bolet.No es pot dir mai on omples un cistell de bolets,perque l'endema ja no n'hi trobaras per a tu. Sembla estrany,pero jo tinc un amic,el meu amic de l'anima,i anem a llocs a buscar bolets que hem descobert junts,pero en canvi els que sap o jo sé d' herencies familiars no hi anem mai junts.Cadescu amb la seva família i al seu lloc que jo no se i ell no sap.Es aixi i aixi sera fins que el Yeti entri per aquesta porta. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Segons em diuen els meus informadors, a Pont de Suert els gitanos ja venen rovellons al carrer, senyal que s'en comença a trobar algún per aquelles contrades.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Hola Rodamon.Despres de les plugues segur que en algun lloc privilegiat on no hagui ventat en aquests moments segur que fan la florida.Segur que a la zona de pont de Suert ja s'en troben,pero igual al Bergada,al Solsones i allí on la pluja hagui sigut generosa i no hagui ventat .
Espero que en trobeu moltisims i ens els puguis ensenyar per fer-nos delir. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Segons els experts encara no s'en fan, algun cep a la muntanya i poca cosa més avui plou i per cert cau una pluja molt maca i bona per els
bolets, si despres fa uns dies de sol i NO FA VENT ja podreu collir Bolets. La majiria d'aquets que venen a les carreteres venen de fora Soria, per exemple, i els dels mercats venen fins hi tot de Rumania.Paciencia. |
|
|
EN TINC, EN TINC!!!
Semblo pixapina però no ho sóc. Busco bolets des que camino però els primers sempre em fan una il·lusió de boig. I a més CEPS!!! No sé si hem recollit més aigua de la pluja o ceps però, encara que hem tornat a l'autocaravana ben xops després de poca estona, n'em trobat per fer-ne dues menjades bones. Miraré si penjo alguna foto. |
|
|
Ondia! I on els has trobat? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Jepi, que envidia, menuda foto... para hacernos la boca agua, Jose Maria se ha quedado 8O 8O con lo que le cuesta encontrar alguno
Petons La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Ondia! I on els has trobat? Que ja t'ho vaig dir!!! Hem anat a l'alt Ripollès, és a dir, a la vora de Camprodon. Però el que també vaig dir és que el bosc... l'hauràs de trobar!!! :mrgreen: |
|
|
Que ja t'ho vaig dir!!! Hem anat a l'alt Ripollès, és a dir, a la vora de Camprodon. Però el que també vaig dir és que el bosc... l'hauràs de trobar!!! :mrgreen:[/quote] Ter o Ritort? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Ter o Ritort? Je, je... no cal que demanis gaire més... A LA VORA DE CAMPRODON!!! |
|
|
Mireia, Jepi , no sigueu dolents, informeu al personal, Paquita, esta desitjant trobar els primers,sense haver de esperar a la KDD,
Hem sortit alguna vegada a busca, però sense gaire sort. El unic lloc on trobem és al mercat. |
|
|
aquest mati acabo de parlar em un bolataire i m'ha dit que es te d'anar cap al ripolles en concrec cap a Camprodon, Setcasas tota aquella zona,
cap a la zona de coll de Pal "zero patatero" |
|
|
|
|