|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
va haver festa grossa a Montjuic.
Van jugar la USAP contra el Tolon el pas a semifinals i la USAP va guanyar (29-25) , clar que la USAP jugava a casa I deunidó el recolzament que va trobar: uns 50.000 aficionats , de la Catalunya Nord i de la Sud, que non van deixar d’animar-los. I si bé a la primera part semblava que el Tolon de les superestrelles matxucaria als catalans, la segona part va ser una festa catalana. Fins tres vegades una superonada de gent va donar la volta a les grades de l’estadi, i amb una Tolon (equip i afició) perdut entre tanta eufòria catalana i un mar de senyeres; per cert, no veia tanta senyera des del passat 10 de juliol A veure si la propera vegada omplim el camp del Barça. Una tarda molt maca, i amb la “gallina de pell” quan tot l’estadi va cantar l’Estaca, de Lluís Llach, amb una sola veu...i us ho diu un que la música del Lllach mai m’ha agradat. Us poso un vídeo (si sóc capç). Nota: algun em pot adreçar al tutorial sobre com penjar yutubes, veig que no em surto Salutacions i gràcies, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
El centre de Barcelona estava tota presa. Molt de color i diversió.Si coneixes l'ambient d'aquest esport es molt sa (a part del tercer temps, jajajaja)i mira que es reparteix llenya.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Marce
Ahir al mati vaig estar per la fira del turisme,Buena Ruta ens va regalar les entrades i ho vam aprofitar, doncs vaig veure molta gent, sanyeres i tocs de butzines i no sabia quelcom pasaba peró quan vam arribar a casa vam veure que jugaban a l'estadi Lluis Companys, el rugbi no es precisament un dels esports que més m'agradin peró el vaig mirar fins al final pel simbolisme que tenia, vaig disfrutar |
|
|
Ostres , se m'ha possat la pell de gallina.
|
|
|
Nosaltres a l'anada cap a Navarcles, dissabte al matí, ens vam trobar retencions al peatge de la Roca, direcció Barcelona. En Xavier es va fer un fart de tocar el claxon. La veritat era impressionant veure tants cotxes amb la senyera. Me n'alegro de que guanyés l'USAP.
Mercè & Cia.
|
|