• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4367

Salutacions a tots, avui la Matrix m'ha presentat aquest forum, i bé ja estic per aquí, (aixó d'escriure en català serà complicat :roll: ) el que no acabo d'entendre es lo dels apartats, sembla que depent del que parlem s'ha de ficar en un lloc o en un altre?? poc que n'entenc i tants apartats....
ja veurem 8O
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4369

Hola SAUR! Complicat escriure en català? Per què? No em diràs que no estàs acostumat a escriure-hi? Jo no m'ho creuré pas, perquè el teu català és de primera!!!!
Esperem anar-te veient per aquí.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4372

Benvingut siguis Saur HF

Jo com la Mireia, sort que no dominas gaire el català perqué sinó agafa't!!!! :mrgreen:

Desitjo que et sentis bé entre nosaltres i que en gaudeixis i per els apartats, ja veuras que amb el temps es bufar i fer ampolles.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4374

Bienvenido Saur,

por lo de los apartados, tranquilo, es pillarle el truco,
un saludo
Tonio

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4375

Benvingut Saur
Salutacions desde sant Andreu de la barca :D
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4376

Benvinguda Saur.... no sé...em sembla que em farà vergonya a mi escriure en català...tú ho fas molt bé.... a més practicar és una manera d´apendre.
Referent als apartats és una qüestió que s´está rumiant...si treure alguns o no...diguem-ne que encara estem en fase de proves.
HF HF
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4384

Benvingut a casa teva Saur.Escrius el català perfectament.Jo ho he entes tot.Esperem que et sentis coma casa i que ens acompanyis moltes vegades més.
salutacions desde Navarcles.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4411

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Hola, Benvinguda al club, per començar escrius molt bé i aquí quasi tothom fem alguna pífia.

Em sembla que l'avatar que has agafat té "amo". Si es així hauríes d'agafar un dels que tenen número o enviar una imatge al webmestre, ho pots llegir a un fil que posa funcionament del fòum.

Referent als apartats aquest cap de setmana podríem estudiar una modificació i reduir alguns...qui fa suggereències ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4412

BENVINGUT SAUR !! HF

No et preocupis per si fas faltes d'ortografia, quasi tots en fem.

Un altre de Lleida !! :-))
Salutacions

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4447

Bones a tots, vaig a intentar solventar el tema del avatar, em costa més això de la informàtica que muntar el avance. :oops:
Marta & cia.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4454

Sóc usuari del forum a diari i a mí no hem sobra cap apartat,el que crec es que tothom publiquem les coses fora de lloc.
Jo he publicat el tema dels bolets al calaix de sastre i era millor publicar-lo a "res a veure amb el campisme".Si tots sapuigesim endreçar una mica la informació ja estaria be.Si no es fa aixo i es redueixen apartats s'hauria de possar un taulell d'anuncis dels 30 ultims missatges per no perdre't res del forum.
Jo repaso tots els apartats per dates,si veig que hi ha informacio fresca m'hi posso sino passo a un altre.Aixi ho faig jo i no hem resulta complicat,pero si a la majoria ho troba una mica embolicat,endevant amb el que digui la majoria del poble.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4455

Jepi, per mi que de vegades els temes no son interpretats de igual manera, ex. el tema dels bolets que tu comentes, al meu parer no hi cap a Res a veure amb campisme, i si no jo apostaria per canviar-li el nom dient-li Aficions Campistes, o algo similar, ja que la major part de campistes tenim alguna activitat lligada amb aquest mon. Uy quin rotllo, es nota que avui estar núvol.
Marta & cia.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4471

SAur , si t´agrada un avatar que no sigui a la galeria, envia-li un privat al webmestre (o a Nouespai, què és el mateix...)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4476

Benvinguda!!!!

Mª josé :mrgreen:

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4563

Benvinguts SAUR

Re: Ja soc aqui!!!!!!!!!! fa 19 anys 10 mesos #4567

Benvinguts SAUR!!!

Hauríem de tenir mes temps per llegir tants temes eh. El que de vegades si que abans d'obrir un tema nou podríem comprovar si allo ja esta obert, perque a vegades obrim diferents apartats d'un mateix tema.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12