|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Salutacions a tots, avui la Matrix m'ha presentat aquest forum, i bé ja estic per aquí, (aixó d'escriure en català serà complicat :roll: ) el que no acabo d'entendre es lo dels apartats, sembla que depent del que parlem s'ha de ficar en un lloc o en un altre?? poc que n'entenc i tants apartats....
ja veurem 8O Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola SAUR! Complicat escriure en català? Per què? No em diràs que no estàs acostumat a escriure-hi? Jo no m'ho creuré pas, perquè el teu català és de primera!!!!
Esperem anar-te veient per aquí. |
|
|
Benvingut siguis Saur HF
Jo com la Mireia, sort que no dominas gaire el català perqué sinó agafa't!!!! :mrgreen: Desitjo que et sentis bé entre nosaltres i que en gaudeixis i per els apartats, ja veuras que amb el temps es bufar i fer ampolles. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Bienvenido Saur,
por lo de los apartados, tranquilo, es pillarle el truco, un saludo Tonio |
|
|
Benvingut Saur
Salutacions desde sant Andreu de la barca :D La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador
|
|
|
Benvinguda Saur.... no sé...em sembla que em farà vergonya a mi escriure en català...tú ho fas molt bé.... a més practicar és una manera d´apendre.
Referent als apartats és una qüestió que s´está rumiant...si treure alguns o no...diguem-ne que encara estem en fase de proves. HF HF Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvingut a casa teva Saur.Escrius el català perfectament.Jo ho he entes tot.Esperem que et sentis coma casa i que ens acompanyis moltes vegades més.
salutacions desde Navarcles. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola, Benvinguda al club, per començar escrius molt bé i aquí quasi tothom fem alguna pífia.
Em sembla que l'avatar que has agafat té "amo". Si es així hauríes d'agafar un dels que tenen número o enviar una imatge al webmestre, ho pots llegir a un fil que posa funcionament del fòum. Referent als apartats aquest cap de setmana podríem estudiar una modificació i reduir alguns...qui fa suggereències ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
BENVINGUT SAUR !! HF
No et preocupis per si fas faltes d'ortografia, quasi tots en fem. Un altre de Lleida !! :-)) Salutacions
|
|
|
Bones a tots, vaig a intentar solventar el tema del avatar, em costa més això de la informàtica que muntar el avance. :oops:
Marta & cia.
|
|
|
Sóc usuari del forum a diari i a mí no hem sobra cap apartat,el que crec es que tothom publiquem les coses fora de lloc.
Jo he publicat el tema dels bolets al calaix de sastre i era millor publicar-lo a "res a veure amb el campisme".Si tots sapuigesim endreçar una mica la informació ja estaria be.Si no es fa aixo i es redueixen apartats s'hauria de possar un taulell d'anuncis dels 30 ultims missatges per no perdre't res del forum. Jo repaso tots els apartats per dates,si veig que hi ha informacio fresca m'hi posso sino passo a un altre.Aixi ho faig jo i no hem resulta complicat,pero si a la majoria ho troba una mica embolicat,endevant amb el que digui la majoria del poble. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, per mi que de vegades els temes no son interpretats de igual manera, ex. el tema dels bolets que tu comentes, al meu parer no hi cap a Res a veure amb campisme, i si no jo apostaria per canviar-li el nom dient-li Aficions Campistes, o algo similar, ja que la major part de campistes tenim alguna activitat lligada amb aquest mon. Uy quin rotllo, es nota que avui estar núvol.
Marta & cia.
|
|
|
SAur , si t´agrada un avatar que no sigui a la galeria, envia-li un privat al webmestre (o a Nouespai, què és el mateix...)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguda!!!!
Mª josé :mrgreen: |
|
|
Benvinguts SAUR
|
|
|
Benvinguts SAUR!!!
Hauríem de tenir mes temps per llegir tants temes eh. El que de vegades si que abans d'obrir un tema nou podríem comprovar si allo ja esta obert, perque a vegades obrim diferents apartats d'un mateix tema. |
|