• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Parking caravana fa 12 anys 7 mesos #43708

Hola a tots/es, estem buscant un parking per la nostra caravana, per els mesos de Juny, Juliol, Agost,per la zona de Tarragona. Algú em pot recomanar algun parking que estigui be de preu i tingui bona disponablitat horaria per poder treure la cv el caps de setmana??? Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Parking caravana fa 12 anys 6 mesos #43879

Hola XANU quant al tema que parles ni hi ha un a LA GORNAL que es diu CUCA ara no se el tema de disponibilitat horaria, jo la tinc al CARAVANING l'ARBOÇ i per horari no hi ha problema pero si m'etivoco no hi ha palaces on la tinc, si t'intereses et podria buscar el telefon d'aquest de LA GORNAL que esta entre l'arboç i el Vendrell
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

Cercador

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12