• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Parking caravana fa 11 anys 7 mesos #43708

Hola a tots/es, estem buscant un parking per la nostra caravana, per els mesos de Juny, Juliol, Agost,per la zona de Tarragona. Algú em pot recomanar algun parking que estigui be de preu i tingui bona disponablitat horaria per poder treure la cv el caps de setmana??? Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Parking caravana fa 11 anys 6 mesos #43879

Hola XANU quant al tema que parles ni hi ha un a LA GORNAL que es diu CUCA ara no se el tema de disponibilitat horaria, jo la tinc al CARAVANING l'ARBOÇ i per horari no hi ha problema pero si m'etivoco no hi ha palaces on la tinc, si t'intereses et podria buscar el telefon d'aquest de LA GORNAL que esta entre l'arboç i el Vendrell
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12