• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vehicle Corolla Verso fa 19 anys 10 mesos #4386

Algú utlitza aquest tipus de vehicle per tirar d'una caravana i podria dir-me que tal li va. El Scenic esta ja molt vellet i li toca relleu.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Vehicle Corolla Verso fa 19 anys 10 mesos #4393

Depen de quin agafis. Si et compres el de 177 CV jo crec que aniras de conya!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Conyes apart, el motor D4-D de toyota surto molt bó, y segons diuen te poc que envejar als TDI del grup WW. El de 116CV era una mica curtet de potencia, pero ara amb el de 136 CV he sentit que esta molt equilibrat.

Sens dubte una bona elecció

(Es nota que m'agrada Toyota? :oops: Com anaba de bé el meu Yaris....)
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12