|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola .
Me llamo Ramon y acabo de introducirme en este mundo y me encuentro de entrada con un problema que no se como solucionar y tal vez vosotros con experiencia me podeis ayudar. Tengo una caravana recien comprada de segunda mano y desearia dejarla en algun lado pero no encuentro nada cerca de barcelona, maresme o valles oriental. ¿alguien sabe de algun sitio de alquiler anual preferiblemente debajo de un tejado tipo parking del aeropuerto???? Mil gracias por vuestra colaboracion |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola ramon, benvingut en aquest fòrum HF
En referència al parking, jo no et puc ajudar perqué no soc de la zona que anomenas, a veure si tota la colla de Bcn i rodalies et poden ajudar. De totes formes, per aquí al Bages hi ha alguna cosa però que jo sàpiga tot descobert, tret d'un lloc que sabem (oi Mireia) que tenen una teuladeta d'uralita però em sembla que està tot ple. Si vols alguna cosa ja ho dirás. Salutacions i a disfrutar de la vostra nova caravaneta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Alguns usuaris d'aquest fòrum la guardem al pàrking montcada, de M. i Reixac. Normalment és plè però pots provar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gracias a todos por vuestros comentarios.
Hola CIM. Comentas algo en el Bages y tal vez me interesaria conocer lo que es pues esta claro que no es facil encontrar algo cerca de mi casa. He contactado con la instalacion de Montcada pero esta lleno. Por cierto muchos recuerdos a Mario y Eva que este verano conocimos en San Pere Pescador y que fueron los que me dieron esta paguina web. Ramon |
|
|
Ramon, a Mataró aquest any han obert un parking de caravanes i autos, l'únic que no sé del cert és si està cobert o no. Em sembla que de moment és descobert, però la previsió és que facin una nau. M'acaba d'arribar la publicitat, segons aquesta és un parking vigilat les 24h i connectat a vigilància, amb WC químic i permet buidar d'aigües grisses, amb punts d'aigua i llum, places àmplies i ben comunicat (això últim és cert), assegurança inclosa en el preu. A més, sembla ser que tenen un taller per instal·lar accessoris, reparació d'autos i preparació ITV, etc. Ofereixen preus especials (no sé quin és) a les primeres 50 trucades: 902-078181.
Que consti que no cobro cap comissió, és més, jo encara tinc la meva a Besalú!!! Si truques ja em diràs què tal. Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Jejeje, Mercè, sembla que ho estiguis llegint del cataleg publicitari. Si no cobres comisió com dius, dons, molt malament, hi hauries de cobrar.
Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Tens raó Ramon, els demanaré descompte! Precissament tinc un folletó que han deixat avui a la bústia, simplement he copiat el que diuen. En Xavier ja ha trucat, i de moment us puc confirmar que és descobert i el preu 522€ l'any (no sé si per autos serà diferent), tampoc sé si és amb descompte o sense, je je...
Petonets! Mercè & Cia.
|
|
|
ramon,
No sé si vols comprovar primer el que et comenta la Mercè per proximitat a Bcn o t'interessa més el que et vaig comentar jo. Ja dirás quelcom. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
He estado fuera y no he podido conectarme antes.
Gracias por vuesttras indicaciones. Esta claro que primero mirare lo que me comenta Merce pues por proximidad me va muy bien. Gracias de nuevo a los dos. ramon |
|
|
Hola Companys,
Yo la tengo en un parking de La Roca del Valles, pero no esta techado. Si quieres te mando el telefono por si hubiera plazas. Tu mateix. Adeu i una abraçada. :mrgreen: |
|
|
A Cerdanyola, Caravanas Cerdanyola, a la carretetera de bcn cap a sabadell fa deu dies tenien lloc a 45euros/mes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola Ramón, yo tuve la caravana durante mucho tiempo en el parking de Caravanas Santiga www.caravanassantiga.com/. Es un parking que que esta cerca de Barcelona y muy bien situado.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Hola:
por fin he encontrado sitio en Montcada y ya lo he contratado para todo el año. gracias por vuestra ayuda |
|
|
Enhorabona, és un descans...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs ho celebro per tú.
Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Me alegro que ya tengas patking para la caravana.
¡Y ha disfrutar mucho! Un saludo Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|