• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44279

Bon dia, aquest dissabte, he de recollir una persona al aeroport de Girona i m'agradaria que en diguesiu algun lloc on anar a dinar de la categoria 3B (bo, bonic i barat) en un radi màxim de 50km.
Gràcies a tots i bones vacances
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44280

Nosaltres coneixem aquest que està al mateix Girona i ens agrada molt, però no recordo el preus.
Restaurant Casa Marieta, Plaça Independència,5-6 Girona
Tlf. 972 20 10 16
www.casamarieta.com/Presentacion/historia.asp?idi=0#

També hi ha a Ribes del Fresser el restaurant " els caçadors" però no se si ja et queda lluny.son familia de la meva mare i ho fan molt bé,www.hotelsderibes.com/restaurant.php

Mª José :)

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44281

Nosaltres coneixem aquest que està al mateix Girona i ens agrada molt, però no recordo el preus.
Restaurant Casa Marieta, Plaça Independència,5-6 Girona
Tlf. 972 20 10 16
www.casamarieta.com/Presentacion/historia.asp?idi=0#

També hi ha a Ribes del Fresser el restaurant " els caçadors" però no se si ja et queda lluny.son familia de la meva mare i ho fan molt bé,www.hotelsderibes.com/restaurant.php

Mª José :)

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44283

Un fil molt interessant.....

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44286

Moltes gràcies Tiramillas, la opció de Ribes de Freser tot hi que és una mica lluny, em sembla força interessant, donat que parlem d'un indret que es desconegut per a mi i podria matar dos ocells d'un tret, caldrà que tot el relatiu al vol, compleixi l'horari previst.
Segueixo obert a mes sugerències.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44292

Tal i com diu la Mª Jose (Tiramillas) Els Caçadors, de tota la vida ha estat un bon lloc on s'ha menjat com a casa, a prop d'aqui pots visitar Queralbs, Pardines.
Per cert Tiramillas, tota la meva familia també es de Ribes i Queralbs
Salutacions

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44293

Jofranc encara serem familia! jajajajjaj
La meva familia una part son de can Pomes i l' altre de ca la Rubia aixi els hi diuen.jajajjaja. Viuen a les cases de la colonia.

Last edit: per Tiramillas.

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44299

doncs la meva familia, uns son els Escalé de Ribes i Queralbs i una altre part de "cal jaiu", l'ultima casa del poble en direccio a Pardines, esta tocant la via del tren de Nuria

Last edit: per Jofranc.

Re: ON DINAR? fa 12 anys 7 mesos #44301

Hola, fa dos estius anàvem a Normandia pero se'ns va espatllar l'auto (és llarg d'explicar pero erem a França i vem baixar a Salt que és on ens van tractar genial i la van arreglar) nosaltres vem passar 8 dies d'Hotel a Girona que ens va proporcionar l'assegurança i voltant vem trobar el restaurant Can Co està situat a La Cellera de Ter, un petit poble de La Selva ... els trobareu a l'Avinguda Montserrat, 10 de La Cellera de Ter (Girona) potser no és el que busques ara perque la sala es modesta pero cuinen molt bé (vem demanar la recepta de la crema de verdures per exemple)i el preu és de menú. El tracte molt bo.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12