• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Port Aventura

Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44447

Durant aquestes vacances, vàrem parlar que potser valia la pena comprar els pases anuals per Port Aventura i, ja que ho tenim relativament a la vora, aprofitar-los els caps de setmana que ens ho permetin els compromisos esportius dels nostres fills.

Vaig consultar a través d'un formulari que tenen a la seva pàgina web, preus, horaris i serveis que ofereix el seu pàrquing per les autocaravanes.

Al cap de dos dies em vàren contestar que NO ÉS POSSIBLE PERNOCTAR EN EL PÀRQUING DE PORT AVENTURA PERQUÈ ESTÀ TANCAT PER LES NITS!!!!! :ohmy:

Com és possible que amb el trànsit d'autocaravanes europees que tenim per aquest país, els responsables de Port Aventura no hagin pensat en habilitar una zona del pàrquing en condicions pels nostres vehicles tal i com ja tenen altres parcs europeus (Disneyland, Europa Park, Puy du Fou, Futuroscope...)?????

Salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44449

perque si ho fessin deixariem de entrar als campings propers de la zona. Deuen tenir un pacte ;-) i saben que a port aventura hi anirem igual. Durant el dia pots aparcar, al vespre ves a camping, hi guanyen els dos....en fi,
Vaja pais de pandereta!! :sick:

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44450

No sé, no sé...

La nostra idea era treure passes anuals, si a aixó li hem d'afegir les pernoctacions a càmping on segurament ens faran pagar per barba i no per vehicle (som 5 + gos)... De moment no ens hi veuran ni un pèl per allà.

Ells s'ho perden B-)

De fet amb aquestes petites coses es veu que estem a anys llum dels nostres veins francesos.

Salutacions ;-)

Last edit: per finale.

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44451

Si, finale.

I a la teva llista podries sumar-hi el Legoland d’Alemanya.

Jo tinc la impressió que la despesa per mantenir una superfície mínimament digna ( asfaltada i enllumenada ) per estacionar autocaravanes ha de ser minsa; I si ho volen cobrar , parlem-ne i a veure quins serveis ofereixen.

I si al final és el que apunta Tiramillas, que no volen incomodar als càmpings dels voltants, seria una llàstima. Jo no em veig sortint del parc passades les 24:00 i ficar-me en un càmping a aquelles hores i muntant el pollastre en la parcel·la... Com sigui això, els de PA ni entenen els càmpings ni els autocaravanistes.

Igual la raó és més trista: l'aforament ja el tenen cobert amb els visitants no autocaravanistes, i per unes decenes de visitants més al dia no cal dedicar-li ni una neurona ... Fins que ben a prop (a la Catalunya Nord?, a la Provença? ) surti una competència de parc temàtic oferint serveis als autocaravanistes, llavors correm-hi tots!!!

Per cert, farà una any més o menys vaig fer la consulta per a uns autocaravanistes portuguesos d’un lloc proper a PortAventura per pernoctar i recordo que alguns forers em van ajudar.

Salutacions,

Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44454

Potser és el que dius, Marce. Ja tenen prou gent i ja els hi va bé així.

De totes maneres em fa l'efecte que als parcs Disney de París (per posar un exemple) si no hi hagués pàrquing amb servei per AC, també ho tindrien ple de gent !!!!

Són altres mentalitats i punt.

Per cert, algú sap si a d'altres parcs d'atraccions de l'estat com Warner o Terra Mítica són benvingudes les autocaravanes?????

Salutacions,

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44457

finale ha escrit:

.... Són altres mentalitats i punt.

Tens tota la raó, finale. Tal vegada d'aquí a deu anys algú de PA hi pensi.

Salut,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Port Aventura fa 8 anys 9 mesos #44478

Nosaltres hem visitat tots lels parcs tematics del pais i a cap hem pogut pernoctar.En canvi també hem visitat els que diu finale i si que hi hem dormit.Puy du fou,Eurodisney,Europa park i ha sigut genial.Tindrien gent sense els autocaravanistes? si ,però menys i tot el que es pugui fer per maugmentar la clientela es bó.
Com sempre entrarem 40 anys tart a Europa.Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Port Aventura fa 8 anys 8 mesos #44507

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
A tocar del Parc tens diversos carrers que són molt tranquils a la nit. Uns amb més llum que altres.
En concret, nosaltres hem pernoctat diverses vegades al costat de la caserna dels Mossos que hi ha allà mateix sense cap problema i amb una sensació de total seguretat.

També hi ha allà al costat un centre comercial no gaire gran on -si no ha canviat- es podria pernoctar un cop s'acabi la sessió de nit dels cinemes...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Aramos (06.06), hellinero en 4 dies (10.06), el currante en 6 dies (12.06), merma en 10 dies (16.06), perecompte en 10 dies (16.06), diana en 29 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 37 dies (13.07), Jepi en 37 dies (13.07), Toni-de-Ros en 50 dies (26.07)

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.