• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova.

Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova. fa 8 anys 3 mesos #44822

Perquè jo no la coneixia però evidentment fa molt de temps que funciona. I no m’estranyaria que algun forer ja la tingués localitzada, jo no.

Doncs bé, pels que no la tenen controlada: a l’Àrea d’Autopista de Bellaterra hi ha una àrea d’autocaravanes. Val a dir que no està indicada a l’autopista, però una vegada t’acostes a la benzinera començareu a trobar la cartelleria habitual i l’àrea amb les serveis habituals.

Les dades:
Localització: Àrea d’Autopista Bellaterra, pk 151 de l’Autopista AP-7. Si bé es troba a la calçada Girona-França , és accessible des d’ambdós sentits de la marxa. Al darrera de la benzinera.
Serveis: reixa de buidat, dues aixetes d’aigua, contenidors d’escombreries.

Salutacions i enhorabona als promotors, encara que sigui una mica tard :laugh:

Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova. fa 8 anys 3 mesos #44824

Marce, la benzinera que hi ha en direcció contraria també ofereix els mateixos serveis. Sovint hi ha algun turisme aparcat sobre la rejilla de buidat de residuals, però son vehicles del personal de la benzinera que aparquen allà perqué no si fiqui ningú a sobre i que molt gustosamment retiren quan veuen una AC a travers de la càmara o be si els hi demanes.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova. fa 8 anys 3 mesos #44826

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Jo en aquesta no m'hi he ficat mai, en l'altre sentit que diu Neus sí.

No ho he fet perquè no sé si quan surts de l'interior de l'àrea hi pots anar cap al lateral de la B-30 o has de tornar al tronc interior.
Si no estic equivocat, si tornes a l'interior ja no pots agafar la C-58 cap a Barcelona.

Vaig a tafanejar el Sant google street view si veig alguna cosa..

Edito:

Doncs Sant Google m'ha confirmat que SI que hi ha sortida cap a Barcelona.

Gran cosa, Sant Google.

Gràcies Marce.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re: Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova. fa 8 anys 3 mesos #44827

Doncs jo no les coneixia i mira que he passat per davant d'elles un munt de vegades.
Ara me les apunto perquè tal vegada les faci servir: darrerament ens estem acostumant, quan tornem d'escapada, buidar a les àrees que ens vingui de camí, i així al pàrquing no hem de fer cua a l'àrea d'autocaravanes que hi ha.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Una nova àrea d’autocaravanes...no tan nova. fa 8 anys 3 mesos #44832

I ha una a cada sentit de la A7, les dues son rad-era de la benzinera, però no lo digueu a molta gent perquè son molt netes i ja sabem que molts la deixa'n molt brutes. :whistle:
Joan Bta.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

merce67 en 2 dies (22.02), Bitxitos en 23 dies (14.03), Trainival en 23 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 24 dies (15.03), l´hospicamp en 27 dies (18.03), mesquiu en 30 dies (21.03), MARI-73 en 35 dies (26.03), mar-mar en 38 dies (29.03), nanan en 46 dies (06.04), Patufet en 47 dies (07.04)

Alguns viatges

• Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.