|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
En aquesta ocasió, el següent enllaç ens permet localitzat a partir d'una adreça IP la seva ubicació geogràfica amb l'ajut d'un mapa.
www.ip-adress.com Salutacions Enric |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Al obrir-lo em sembla que em localitza la meva ip, i ho fa al bell mig de Madrid. Suposo que és la localització del servidor, no?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Doncs a mi em coloca força bé, al barri del costat...però surt el nom de Jazztel, suposo que serà, com tu dius, la ubicació del servidor... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hi ha situacions, depenen si tenim IP dinàmica (una diferent a cada connexió) o estàtica (assignada fixe) i el proveïdor dels serveis d'Internet (ISP), aquesta ubicació pot variar i no ser exacta dins del propi pais.
Com ja sabeu-ho, actualment els ISP tenen que utilitzar la infraestrucutra de Telefònica (aviat s'acabarà) , i si afegim el munt de fusions i acords entre les companyies, es mes que possible que una IP ens la localitzi lluny d'on estem realment o amb un proveïdor diferent. Aquesta "utilitat" es fa servir actualment per enviar publicitat de serveis propers al domicili del l'usuari Salutacions Enric |
|
|
Hi ha situacions, depenen si tenim IP dinàmica (una diferent a cada connexió) o estàtica (assignada fixe) i el proveïdor dels serveis d'Internet (ISP), aquesta ubicació pot variar i no ser exacta dins del propi pais.
Com ja sabeu-ho, actualment els ISP tenen que utilitzar la infraestrucutra de Telefònica (aviat s'acabarà) , i si afegim el munt de fusions i acords entre les companyies, es mes que possible que una IP ens la localitzi lluny d'on estem realment o amb un proveïdor diferent. Aquesta "utilitat" es fa servir actualment per enviar publicitat de serveis propers al domicili del l'usuari Salutacions Enric |
|