• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Cuspidis, primera xarxa social de muntanyers

Cuspidis, primera xarxa social de muntanyers fa 8 anys 4 mesos #45463

Bona nit,
doncs fa un parell de dies que em va arribar l'informació sobre la creació de la primera xarxa social d'excursionistes, esquiadors, muntanyers, escaladors, etc.
Bé, de fet, darrerament no m'hi puc considerar massa del grup però el tema m'agrada.
Penso que a molts de vosaltres també us pot agradar, així que us poso la pàgina per què li'n doneu una mirada (els creadors són gironins).
Cuspidis
Els podeu seguir via Twitter també: @cuspidis
Salutacions,
David
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per ciuatanejo.

Re: Cuspidis, primera xarxa social de muntanyers fa 8 anys 4 mesos #45471

Bon dia,
fa bona pinta, ja l'aniré visitant.
Jo fins ara, una altra que visitava sobre aquest tema o similar era la de ropits:

ropits.com/curses/index.html#tip

té un disseny molt bàsic per està molt ben farcida de contingut. Al meu cas sobre tot consulto el calendari de travesses, que està molt bé per fer-te una idea del què es fa a Catalunya.
Salutacions i bon cap de setmana,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Cuspidis, primera xarxa social de muntanyers fa 8 anys 4 mesos #45476

Moltes gràcies Marce,
la posaré a la pàgina dels favorits. Encara que estem una mica parats i no sé si seria massa capaç ara de fer cap pujadeta! :)
M'he de posar en forma per què això de fer excursions de "bota" i no de "bata" m'agrada.
L'any passat a la vora del meu poble van fer la primera pujada popular al cim de Sant Corneli i és una espina que tinc. No és una muntanya massa alta però la tinc davant dels nassos del balcó de la casa dels meus pares de Pobla. M'ha acompanyat sempre des de la llunyania i em sembla que aquest any toca pujar-hi.
Salutacions,
David
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.