• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45640

Els propers dies 20-21-22 d'abril es celebrarà la Fira de Turisme de Barcelona.

Algú de vosaltres te un parell d'entrades que li sobrin i no hagi de fer servir ???

Gràcies i a reveure!!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45646

Bona nit,
jo no en tinc. El que si se és que si tens el carnet del ClubAmicsdeLleida( club.lleidatur.com/Turisme/Inici.aspx ) , et donen un entrada. El tens , aquest carnet?.
Salutacions i sort!
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45651

Moltes gràcies Marceli !!!

No soc socia del ClubAmicsdeLLeida, però tot i que no tingui entrades intentaré anar-hi un del dies.

Salutacions

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45652

Jo estic a l'espera de que la meva cunyada que arriba el dimecres en porti, però com te les puc fer arriba?
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45654

Nuri, quin dia teniu pensat visitar la fira ?

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45656

Neus , ala Maison de la France... en solen tenir.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45660

Aquest es el problema, nosaltres no hi podem anar, de aquí una estona parlaré amb la meva cunyada per si les te o s'han de anar a recollir algun lloc i et dic quelcom.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45661

Marta, Nuria, gràcies a les dues.

Possiblement en aquesta edició no hi podrem anar, ja que tenim un petit "bricolage" dins l'auto a mig fer que ahir no ens va donar temps d'acabar i ens hi haurem de possar si o si el proper cap de setmana per tenir-la a punt per la trobada de Fontcoberta.

MarceCRN, ja m'he fet socia del ClubAmicsdeLleida i tot i que aquest any ja no em donarà temps, espero que em serveixi pels propers.

A reveure.

Re: SITC 2012 fa 14 anys 3 mesos #45689

Hem estat aquesta tarda, fluixet, molt, molt fluixet. No val els 7- 8?? euros que val l´entrada.
L´hem vist en 2 hores.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12