|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
avui he vist que als Lidls comencen una promoció on surten algunes coses que podrien interessar algun campista: un convertidor elèctric, un wc portàtil, una dutxa solar i alguna cosa més, com per exemple una hamaca plegable que jo d’entrada la descarto donat els meus 100 kg de musculatura ...ehem ehem Només això, per si algú troba alguna cosa interessant. www.lidl.es/cps/rde/xchg/lidl_es/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=35974 Salutacions, Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Gracies per compartir-ho, sempre pot interessar a algú
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Marce
Jo estic esperant a veure si posant a la venta unes neveres portàtils que poden anar a 220v o a 12v. Pels viatges llargs poden ser un gran complement per portar el menjar cuinat dels primers dies, doncs tots sabeu que quan sortim de vacances, normalment els nostres frigorífics estan a petar. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
gràcies Marce.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Neus,fas be d'esperar, la que tenim nosaltres es tal com dius i la varem comprar el Lidl
|
|
|
Bon dia,
l'altre dia parlàveu d'unes neveres portàtils, que no sigui aquesta: www.lidl.es/cps/rde/xchg/lidl_es/hs.xsl/index_37347.htm Salutacions, Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Gràcies Marce !!!
No em referia a aquest model tant sofisticat ... Son unes neveres que de tant en tant posen a la venta i que son iguals que les neveres portàtils de tota la vida (amb la tapa a dalt) i que porten les dues tomes (220v i 12v). Potser més endavant les tindran. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|