• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

LLISTAT Remolcs-tenda ***Muntar sense piquetas*** fa 14 anys 2 mesos #46114

Hola, com alguns sabeu estem buscant caravana de segona mà, tot i que tampoc descartem encara una tenda-remolc. L'ús que nosaltres li volem donar és de comoditat en muntar-desmuntar, un model de segona mà que sigui REALMENT FACIL DE MUNTAR (ens han dit que són els que van sense piquetes), ja que no ens intalariem dies al camping sino 2 dies mi marxar.

Em podeu ajudar a saber quins models de segona mà es MUNTEN SENSE PIQUETES?

Algú té un LLISTAT dels models que van SENSE PIQUETES?

De moment ens han ofertels seguents models per veure de segona mà, m'ajudeu? :blink:

-modelo Conver 13
-modelo comancho Arizona
-modelo inesca monaco
-modelo comanche pluma IV 4
-modelo walker 6 personas
-modelo inesca marbella

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per rita.

Re: LLISTAT Remolcs-tenda ***Muntar sense piquetas*** fa 14 anys 2 mesos #46127

Rita, desconec el tema i no puc ajudarte, però et pujo el fil

Re: LLISTAT Remolcs-tenda ***Muntar sense piquetas*** fa 14 anys 2 mesos #46139

Rita, jo també desconec el tema dels carros, doncs vaig passar de la tenda canadenca a la caravana. Millor dit, en varem comprar una tenda xalet que només vam fer servir 10 dies de vacances, ja que per fer ruta era massa gran i complicada de muntar, a més, ens ocupava tot el maleter del cotxe sense deixar espai per portar res més.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12