|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ja fa temps que faig els àlbums de fotos digitals de la casa Hofmann, però fa uns dies em vaig descarregar el Fotoprix per provar que tal era...
... Ho soc molt torpe a l'hora de posar els fons de pàgina, inserir les fotos o de canviar els “cliparts” o és simplement que Fotoprix no és tant dinàmic i fàcil de fer anar com Hofmann. Els que en feu servir d’una o d’altre marca, em podeu dir si Fotoprix te alguna avantatge sobre Hofmann que jo no hagi pogut descobrir ??? Gràcies !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo tots els que tinc són de hofmann i com m'han sortit raonablement be no penso canviar.
A part d'això tinc la seguretat de que fotoprix ( al menys fa uns anys ) donava una qualitat més baixa amb els mateixos preus que altres. Vull dir que es gastaven molts diners en publicitat i menys en qualitat. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Estic d’acord amb el que dius Josep Maria, la qualitat de Hofmann és molt bona, però volia provar que tal era el de Fotoprix i he trobat que és molt lent i cada cop que vols provar un nou fons o una nova mascara o qualsevol accessori, no s’acaba mai. Els preus encara no els he mirat ...
A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|