|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He fet una cerca, i potser se m'ha escapat, però no he vist un tema dedicat a llistar els blocs dels usuaris.
Així que n'obro un per "publicitar" el meu... Ho faig sense massa vergonya perquè no ho faig per a que em serveixi d'alguna cosa, sinó per si alguna de les sortidetes o algun dels pocs viatgets que portem, en aquest any i mig (més un parell de sortides anteriors a tenir la auto), dóna alguna idea de què fer (o què no fer) si teniu situacions familiars i aficions semblants a les nostres. Hi ha algun article de reparacions o modificacions que li he fet a "la iaia", també. Aquí teniu: autocaravanning.blogspot.com Lamentablement vaig escriure "autocaravanning" amb doble "n", quan va amb una, mea culpa, doncs la forma correcta ja estava ocupada, i no vaig tenir ganes ni imaginació per buscar un altre nom... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo admiro tots els qui escriviu blocs. Escric un relat a l'any i em costa !
Enhorabona, és un bon record familiar, a més d'una excel.lent forma de compartir informació. El primer bloc al que em vaig subscriure era el d'una estudiant d'Erasmus a Islàndia, i em va encantar, era quan preparava el viatge a Islàndia, pel 2007. Vaig arribar a saber moltes coses del país que no hauria sabut d'altra forma. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Una pregunta.......vosaltres estaveu a la kdd de ac pasion a tuixent -la vansa???? es que m' ha semblat recordar la noia rosseta que deu ser la teva dona i la nena tant maca que hem va demanar una carbasseta del pastis ....estaveu entrant a la dretaa la primera taula oi???? o m' equivoco???
Gràcies pel blog...sempre va molt bé les experiències dels demés per poder perfilar sortides.... |
|
|
Sí que hi èrem, i sí que som els que recordes
Ets la crack que va fer el pastís? |
|
|
Bon dia,
I molt xulo el bloc. La secció de bricolatge me la miraré amb més calma, sobre tot jo que sóc un destraler en temes de bricolatge ( evolutivament encara no he fet el salt a “homo habilis” Jo, en el meu cas , em vaig decidir a tirar endavant un bloc d’autocaravanes com una mena de succedani dels dies que no podem sortir: em tanco a l’estudi i escric sobre les sortides que he fet. I ja posats , intento explicar les escapades amb un criteri pràctic i d’ajuda, per si pot interessar la meva experiència a algun altre autocaravanista. I coincideixo amb el que diu l’EvaV. A mi els blocs de viatges m’agraden molt perquè els trobo molt propers, acostumen a explicar/aconsellar experiències personals que moltes vegades són més encertades que els comentaris de les guies habituals. Salut i endavant amb els bloc i els webs!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Gràcies pels comentaris
El teu bloc el conec i l'he llegit uns quants cops, està molt bé. Els d'autocaravana amb nens els vaig llegir dels primers i alguna idea en vaig treure! Gràcies |
|
|
Us donc les gràcies als que feu blogs, pq en son molt utils per agafar idees de caps de setmana, que es basicament el que fem amb la autocaravana desde el 2009 que varem començar aquesta experiencia de sortida.
Tenim un nen de 6 i una nena de 4, i sempre va be tenir alguna referencia, per no anar del tot a cegues als llocs nous. El teu blog es l´últim en trobar ara fa tres o quatre mesos, i m´encanta perque es molt actiu,sincer i directe, i tambe perque sento força similitud amb nosaltres. |
|
|
Gràcies! La veritat és que no té moltes pretensions, però sí que dóna gust poder ser d'utilitat a algú
|
|