|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit!!
Un company ha dissenyat una barbacoa portàtil. Em comentar si en aquest mon pot interessar. Us deixo l'enllàç www.barbacoaaliron.com/es/ Salutacions |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Té molt bona pinta. A mi m'agrada, tot i que jo prefereixo la barbacoa de gas quan vaig amb autocaravana.
Salutacions |
|
|
Si es tracta de donar opinions, jo trobo a faltar que no tingui una versió web en la llegua pròpia del país on es fa, amb el mínim cost que això comporta.
Fet a Montgat seria el més normal, no ? I el nom no m'agrada gens, em dóna mal rotllo. El disseny és interessant. Una abraçada, Ixent2 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
En defensa del xicot, he de dir que es basc. Deu ser futbolero o ....
|
|
|
Ni que sigui "només de cara al negoci" jo ho faria...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Li acabo de preguntar per qué "ALIRON". I m'explica't que la paraula Aliron es una paraula que ve de les mines de ferro Basques.
Diu que a la mina quan trobaven ferro els miners començaven a cridar "HAY IRON" i això es va transformar en "ALIRON". I de la mina va passar al futbol com un crit de joia i alegria, jajaja. I que el nom era un tribut a la seva terra, a la mina i a l'acer....... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per ixent2.
|
|
Questa sí que és bona, jajajajaja
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Té bona pinta i sembla millor feta que la que tinc, però surt força cara (no dic que no ho valgui).
|
|
|
M'agrada molt!!!! però es molt cara.......vivint a badalona ( que som veins) no podria fer rebaixa????? jajajjajajajaja
|
|