• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Només una discreta salutació

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47491

Bona tarda fòrum i quin tros de web!!!! , déu n'hi do!!!
Feia molt de temps que no hi entrava, i ara que tinc temps ( estic a casa amb un peu esquinçat) m'he trobat amb un Totcamping que fa molt de respecte, s'intueix molta feina al darrera, es veu molt treballat i molt professional. Enhorabona , webmaster.
Jo miraré d'entrar i participar en la mesura que les circumstàncies ( que diria en Forges) m'ho permetin.
.
Salut i bona ruta iI moltes gràcies Totcàmping !!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47492

Marce, espero que et refacis del l'esquinç.

T'anava a convidar a dir-nos alguna cosa de les vacances d'estiu, però he anat a veure el teu blog, que sempre mantens amb tanta cura, i ja he vist que vau passar uns dies pel Delta de l'Ebre.
La cala del vidre pinta molt bé, algun dia l'hem d'anar a conèixer !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47496

Bona tarda,
doncs aquest estiu ha estat una mica estrany: per motius laborals i familiars hem hagut de fragmentar-lo en setmanes, una per mes, i amb els dies comptats no podíem gaire lluny: D'aquesta manera:
- al juliol: setmana per les Terres d el'Ebre. A destacar Ulldecona i el seu patrimoni cultural.
- a l'agost: setmana per Tarragona, de platja en platja. La millor platja: a 20 km del mar , a la cota 500 m ( Pantà de Siurana B-).
- al setembre, setmana pel Rosselló ... però no: el mateix dia que marxàvem em faig un esquinç al turmell i el Rosselló haurà d'esperar una millor ocasió.
A veure si l'any vinent ho tenim millor i podem disposar de més dies.
Salutacions,
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47499

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
Ops ! Et desitjo una ràpida millora, i sobretot bondat...
Jo vaig tenir un petit accident de moto, al febrer, em vaig fer un esquinç de turmell de grau 3 i m'hi vaig estar quasi cinc mesos de baixa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47503

Caram, que inoportú l'esquinç, just a l'anar a començar les vacances.
Nouespai, cinc mesos ! Sort que ara ja ho expliques en passat !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47505

Porto tres setmanes fent bondat, tret del dia 11, que vaig quedar amb uns amics en la N-II ;-) , i demà espero que em donin l'alta. I sóc conscient que encara hauré de fer més bondat.
I si que va fer ràbia: la família m'estava esperant al cotxe per marxar a buscar l'autocaravana, jo anava a llençar les escombreries, i un clot al paviment, va fer la resta. Però vaja, no crec que Perpinyà o Salses marxin d'on són.... Mireu, igual tornem per la cloenda del Correllengua , que sempre es fa una festa ben grossa a Perpinyà.
Salut!!
Marce.

Last edit: per MarceCRN.

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47507

Òndia, amb tothom al cotxe i l'autocaravana a punt de marxa !!!! Buff, ja és tenir "mala pata"

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47509

:laugh: EvaV, acabes d'obrir la caixa de pandora: sí, la veritat, és que no vaig començar les vacances amb bon peu, des de llavors que cada dia m'aixeco amb el peu esquerre; i també he pogut confirmar la dita que diu que "el peu de coix per tot arreu troba sots".
Però vaja, avui em donaran l’alta, així que demà ja sabeu on em trobareu: al peu del canó :laugh::laugh:
Bé, conyes a part , gràcies per l'interès.
Salutacions,

Last edit: per MarceCRN.

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47513

Mireu, igual tornem per la cloenda del Correllengua , que sempre es fa una festa ben grossa a Perpinyà.
Salut!!
Marce.[/quote]

Fa un parell d'anys o potser tres que hi vam estar al Correllengua a Perpinya i la veritat es que em va agradar molt
Es una opcio a tenir en compte

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47514

Marce, espero que la recuperació sigui ja un fet. I alerta, que la recaiguda és la pitjor de les caigudes! A més a més, diuen que el mal ve volant, però se'n va a la coix-coix...
Ah, i no tanquis aquesta caixa de Pandora, que és molt divertida!

Només una discreta salutació fa 6 anys 8 mesos #47537

Quina mala pata ...

Desitjo que estiguis recuperat del tot i ben aviat tornis a sortir amb l'auto.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Aramos (06.06), hellinero en 4 dies (10.06), el currante en 6 dies (12.06), merma en 10 dies (16.06), perecompte en 10 dies (16.06), diana en 29 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 37 dies (13.07), Jepi en 37 dies (13.07), Toni-de-Ros en 50 dies (26.07)

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.