• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47515

hola bona tarda des de Tarragona , fa cuatre dies hem comprat una ac , una fiat ducato 1.9d del 93 dethellfes (crec)
el tema es que esta tot amb alemá , es clar mal de cap rai .
algú em podría dir com el puc aconseguir ? la casa em diu que al ser tan iaia no en tenen .
be gracies per endevant i es veiem aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47531

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Ostres, ja et veig buscant algú que t'ho pugui traduir, jo no puc.
A Alemanya, no t'ho poden o a això t'ho ha dit algun concessionari ?
O amb el traductor de google si trobes la versió original...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tonisx

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47533

va ser la mateixa casa la que em va dir que no el tenien , si a un cas tenia cap dubte m'adresses a un concesionari que en molt de gust em dirían quelcom ..
i p'el que a manual fa no es trova en lloc ja que la meva es del 93 .
merci .

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 9 mesos #47553

Hola Tonisx,
es possible que ja hagis passat per aquí: es tracta del web wwww.fiatprofessional.es , des d'allà pots arribar al web aftersales.fiat.com/elum/Home.aspx?languageId=4 on diuen que pots aconseguir els manuals de la fiat.
Pel que fa a l'autocaravana, si no ho trobes via distruïdors de per aquí és possible que tinguis més sort cercant els manuals dels elements específcs: al web del fabricant de la cuina, del frigo, de les claraboies, del boiler, etc.

Salutacions i sort!!!
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12