• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

averia nevera fa 11 anys 11 mesos #48603

Bon dia. Tinc un problema amb la nevera de l'autocaravana. Al conectar-la a 12 volts, m'apareix a la pantalleta el dibuix d'avaria (clau anglesa ) juntament amb un numero. Amb gas i 220 volts funciona perfectament. He revisat els fusibles i estan tots be. Algu sap que pot passar ??

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

averia nevera fa 11 anys 11 mesos #48604

No es lo meu aixo de les "xispes" pero assegurat be que estan correctes els fusibles, de vegades petan i a cop d'ull semblan be, pero tambe potser que tinguis la bateria baixa?

averia nevera fa 11 anys 11 mesos #48606

ok. Tornaré a revisar-los.

Gràcies

Re:averia nevera fa 11 anys 11 mesos #48610

Jo crec que no ti arriba els 12 volts, Si dius que a gas va bé i 220 també revisa amb un tester que de veritat tens 12v.
Ja diràs

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12