• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: FESTA DE LES LLUMS DE LIO

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 4 anys 4 mesos #48737

hola, bon dia a tots i a totes,
Fa molts dies que teníem previst marxar aquest proper divendres a la tarda cap a Lió, a passar el cap de setmana llarg a Lió a la festa de les llums. Però jaurà de ser un altre jorn. Acabo de veure la noticia:
Gérard Collomb,alcalde de Lió , acaba d'anunciar que tenint en compte la trist Actualitat, la Festa de les Llums no podia desenvolupar-se en la seva forma habitual, festiva, poètica i tranquil·la.
Encara que aquesta edició es presentava superba, l'alcalde a decidit traspassar aquesta tal i com està dissenyada al desembre de 2016.
Així, la Festa de les Llums es transformarà en un homenatge a les Víctimes dels atemptats que es portarà terme solament el 8 desembre 2015.
Els lionesos il·luminaran la ciutat, posant espelmes a les finestres de casa seva.
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 4 anys 4 mesos #48738

Caram, els fets viscuts a París són colpidors, i demostren com n'és de fàcil atacar a objectius senzills i dèbils amb molta repercursió.
Qualsevol aglomeració festiva de gent podria ser un d'aquests objectius, ja sigui a França o fora de França.
És el que pretèn el terrorisme, sembrar la por.
Entenc que el missatge de Lió no és de por, sino de condol, i té un matís molt diferent, però tot plegat ens fa sentir vulnerables dins el nostre petit món europeu. Espero que no hi hagi un abans i un després. Bé, per a una bona colla de famílies hi és, malhauradament, però vull dir a nivell de col.lectiu. No sé quina solució té, però millor que en tingui,
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 4 anys 4 mesos #48739

Hola, bon dia,
de condol, si, però també de precaució, ja que l'aglomeració de gent es important i massiva.
Be, anirem veient els esdeveniments com es desenvolupen.
salutacions
antoni

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 4 anys 4 mesos #48741

Bon vespre.
Nosaltres també teníem intensió d'anar a Lió per aquesta propera festa, però ens ho vàrem treure del cap tan bon punt es va anunciar que quedava anul·lada o, si més no, transformada.
Ho deixarem per l'any proper.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49274

Bona nit.
Recupero el fil de l'any passat, perquè continuem tenin ganes d'assistir a la Festa de les Llums de Lió.
Algú te notícia de com es desemvoluparà la Festa aquest any ?.
Dies, possibilitats, possibles llocs de pernocta, etc. etc.
Gràcies.

Joan Vives.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49275

joan, bona nit,
jo també tinc ganes d'anar-hi, l'any passat vaig estar mirant llocs de pernocta i tot, però com es va suspendre ens vam quedar amb les ganes.
aquest any no se com ho tenim, ho mirem la meva dona i jo, i et diguem alguna cosa.
salutacions
antoni

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49284

Hola!
Parlant de llocs de pernocta... n'hi ha? Suposo que deu haver àrees AC, com a quasi tots els pobles i ciutats de França (enveja sana). M'imagino que aquests dies deu estar la ciutat ben plena. Algú hi ha estat, en aquestes dates? És fàcil de trobar-hi lloc?
Moltes gràcies!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49286

Enric,
no, no n'hi ha, el que si hi ha son els càmpings, però com no reservis amb mesos d'antelació no en trobaràs per aquests dies. No he estat però com he dit abans l'any passat vaig mirar d'anar-hi però es va suspendre per l'amenaça terrorista. El que si vaig veure en un reportatge fotogràfic que aparcaven en carrers en una zona determinada.
Aquest any no ho tinc gens be, per poder anar, haurem d'esperar un altra any.
Salutacions
Antoni

Last edit: per amr01.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49288

Gràcies, Toni!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49299

Hola, nosaltres si que hi anirem, 2 auto-caravanes, farem ruta del 2 al 7 que entrem al càmping fins el 9.
Esperem que el temps ens acompanyi, si algú mes hi va, ens hi trobarem.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49300

Bon vespre.
Nosaltres si que tenim intenció d'anar a Lió del 8 al 10, però encara no tenim solucionat el tema de les pernoctes.
Salutacions.
Joan Vives.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49303

Bones,

des del desconeixement d'aquella banda de França i de la festa en particular, he entrat en i per trobar àrees d'autocaravanes has de marxar de la ciutat.

He trobat també un fòrum francès : veureu que inicialment aconsellen pernoctar en els càmpings propers, però si mireu les entrades a partir del 2011 i següents trobareu que forers ( algú és autocaravanista del mateix Lyon) donen consells per estacionar+pernoctar en zones de Lyon, i justament amb motiu de la festa que parleu.
https://voyageforum.com/discussion/france-lyon-en-camping-car-stationner-monuments-incontournables-d3343146/El fòrum és aquest .

Salut i encert! i ja explicareu com ha anat l'experiència.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49304

Bones,

des del desconeixement d'aquella banda de França i de la festa en particular, he entrat en aquesta web d'àrees i veig que per trobar àrees d'autocaravanes has de marxar de la ciutat.

He trobat també un fòrum francès : veureu que inicialment aconsellen pernoctar en els càmpings propers, però si mireu les entrades a partir del 2011 i següents trobareu que forers ( algú és autocaravanista del mateix Lyon) donen consells per estacionar+pernoctar en zones de Lyon, i justament amb motiu de la festa que parleu. Aquest és el fòrum

Salut i encert! i ja explicareu com ha anat l'experiència.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49307

Moltes gràcies MARCECRN pel teu interès.
Ja tenim idea de que el tema no és fàcil, pero la informació que em proporciones ens pot ser de molta utilitat.

GEBRA, a quin camping heu pogut reservar ?

Moltes gràcies.

Joan Vives.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49318

Nosaltres hi vam ser fa tres d'anys ( autocaravanning.blogspot.co.uk/2013/12/lyon-fete-des-lumieres-2013.html ). El lloc on aparcar el vam treure de voyageforum, efectivament.
No és ideal, però no hi vam estar malament, i la festa és molt molt xula i val la pena.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 4 mesos #49325

Xavi_zixxeR:
Ja coneixia el teu relat i el tindrem en compte. Moltes gràcies.
La Festa no sé com serà aquest any, degut a les restriccions que s'han establert per motius de seguretat.
Ja ho comentaré.

Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR

Last edit: per JVL.

FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 3 mesos #49369

Finalment no varem anar a Les Festes de Les Llums de Lió. A última hora hi van haber inconvenients familiars importants.
Haurem d'esperar a l'any vinent.
Salutacions.

Joan Vives.

Re:FESTA DE LES LLUMS DE LIO fa 3 anys 3 mesos #49370

Ohhh. A veure l'any que ve!

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

nanan en 5 dies (06.04), Patufet en 6 dies (07.04), Scoop en 19 dies (20.04), EvaV en 25 dies (26.04), masi en 29 dies (30.04), cargoler en 35 dies (06.05), Tiramillas en 38 dies (09.05), Pau en 42 dies (13.05), Neus en 46 dies (17.05), webmestre en 46 dies (17.05)

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.