• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: BON NADAL

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48811

Doncs, desitjar-vos a tots i totes :) un molt BON NADAL
I que el "TIO" us cagui moltes coses
Una abraçada a tothom
Joan i Francesca (jofranc)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48812

bona nit a tots i totes,
també vull desitjar-vos un bon nadal i un molt bon any 2016
salutacions
antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48813

Que passeu unes bones festes i el nou 2016 arribi farcit de sortides i rutes.
Bon nadal !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48814

BON NADAL I MILLOR ANY NOU.

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48816

... BONES FESTES !!!

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Adjunts:

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48820

Bona tarda,

Encara que personalment no m'agradin aquestes festes a causa de la nostàlgia que m'envaeix que em fa sentir bastant malament i que a hores d'ara de mes ja estic fins als nassos dels clàssics missatges nadalencs, desitjos per al nou any i en els quals tots t'auguren ensucradament un bon 2016 i et desitgen i diuen el ben que va a anar tot, l'estupend que va a ser, etc… jo personalment ja estic cansat de felicitacions "horteras", escrites de manera estàndard i sospitosament optimistes.

Igual que la primavera fins als nassos de l'El Tall Engonals, m'ocorre el mateix a mi amb aquestes festes. Ja porto més d'un mes rebent felicitacions de gent que m'agradaria ignorar i de desitjos falsos de veure llums i arbres carregats de boles, de veure la gent com es bolca a cremar les VISES, etc… i per la meva això no és el nadal.

Així i tot, i malgrat tot, des del fons del meu cor us desitjo un #feliç nadal i un feliç i pròsper Any 2016 en el qual se us compleixin tots els vostres desitjos.

Toni.

PD.- Perdonar la "chapa"

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48821

Aquesta mena de felicitacions és cert que són ensucrades, però els bons propòsits, les il.-lusions, els objectius, encara que no els aconseguim, són el que ens mou.
Són frases moltes vegades automàtiques, però a mi em provoca un moment de bona energia pensar que estreno un any i que vull pintar una mica com vull que sigui.
Ja sé que el temps és continu, i l'any no és un espai temporal que s'estreni, però és un tema de coco. Si m'aturo a pensar que durant anys i anys em toca anar a treballar (amb sort), córrer a la feina i a casa, dormir poc, etc. segurament tiraria el barret al foc.
Més m'estimo projectar aquell viatge de 3 setmanes o aquella sortida de cap de setmana, que fan que durant unes hores em senti, com jo en dic, una dona lliure. Sense les rutines ni obligacions diàries.
Pose-m'hi sucre, no? Que de grisor ja en tenim molta.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48830

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Jo us desitjo a tots i totes :blush: que el proper any tingueu tota la feina que desitgeu, i que tingueu temps per poder gaudir del merescut descans.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

BON NADAL fa 4 anys 6 mesos #48833

Jo sóc el TIÓ de debò i se m'acosten dies negres. No estic per romanços! Aquest any vull tenir RESTRENYIMENT sever i durador fins que els Reis d'Orient em vinguin a rellevar!

JTC

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.