• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 8 mesos #48971

Us adjunto l'enllaç del viatge del passat estiu fet en caravana per si us pot ser d'utilitat.

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 8 mesos #48975

Moltes gràcies. No és un nostre objectiu ara mateix, però sempre va bé poder seguir un relat com el teu si mai es planteja la destinació.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48980

Moltes gracies, pel relat.
Fa molts anys, molts, varem fer la selva negre i com a conseqüència, ja que la meva filla aleshores era petita vam estar dos dies a europa park, un dels millors parcs d'atraccions d'Europa.
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48981

Eva,
Ja tindreu temps d'anar quan ja només aneu els dos sols, temps al temps.

Amr01,

Totalment d'acord en que és un dels millors parcs d'Europa i a més te lloc de pernoctar, aspecte que altres parcs haurien de tenir en compte.

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48982

Un bonic relat.Ens ha portat bons records de quant hi varem estar.
Salut.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48990

Una pregunta, com és Europa Park per a dues adolescents?

Aquest estiu vam parar a Disney, i tot i que és el món de la fantasia, per a petits i grans, i a mi m'encanta la posada en escena, elles hi van tancar una etapa.
Disfruten més amb les amigues a Port Aventura, pel tipus d'atraccions.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48991

bon dia Eva,
a Europa Park hi han tres atraccions una mica potents com a Port Aventura, si mal no recordo. La gran atracció es com el dragon kan, el tutuki splah i el passeig en barca per interiors, dels pirates, que està molt be. I si mal no recordo hi ha això dels ràpids per aigua que està força be. I hi ha una muntanya russa de fusta. Tot això t'ho dic de memòria, hauria de mirar si tinc alguna cosa en els meus apunts. Es clar la meva filla, aleshores potser no passava dels deu anys, i s'ho va passar d'allò mes be.
Salutacions
Antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48992

Eva,

Amr01 te raó, la especialitat d'aquest parc son les grans muntanyes russes. També trobare-ho espectacles. Amb l'edat de les teves filles crec que s´ho poden passar molt bé i tu i el teu marit aprofitar els restaurants i els bars ambientats en els diferents països. A més aquest parc te una avantatge afegida i es el càmping park al costat mateix, fet que us pot permetre quedar-vos i deixa que les adolescents vagin a gaudir del parc si esteu molt agobiats.
Un altre parc que almenys a nosaltres ens agrada molt i recomanem és el de Puy du Fou

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48993

Moltes gràcies, Patufet i Antoni.
Increïble, he estat pernoctant tant a l'aparcament de l'Europa Park com al de Puy de Fou, però sense entrar a cap dels dos parcs !

A Europa Park en tornant de Finlàndia, el 2006.
I a Puy de Fou camí d'Irlanda, al 2009 (ens havíem de trobar amb una altra autocaravana que precisament tornava d'Irlanda i passava un parell de dies al parc).

Puy de Fou no ens cau mai en ruta, ara per ara, la Bretanya em fa por a l'estiu, me la reservo per anar fent per Nadal quan ja no "toqui" anar a la neu.Tot i que he sentit a parlar meravelles de l'espectacle nocturn de Puy de Fou.

Pero pel davant de l'Europa Park hi passem sovint, o sigui que estudiarem si aquest estiu queda forat (que em temo que no, tinc una reserva al principi de les vacances per a veure Turandot a Bregenz, i una altra al final per anar a una fira que aquest any ens interessa).

No obstant, anotat queda, moltes gràcies !

Last edit: per EvaV.

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48994

Eva,

Com sempre a tope, però no patiu que ja tindreu temps d'anar més suaus.

Bona ruta
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV

Estiu 2015. Luxemburg, Vall del Mosel.la, Rhin i Europa Park fa 4 anys 7 mesos #48999

Moltes gràcies, company!

És d'agraïr tots els relats que es publiquen però, especialment, em fan molta il·lusió aquells que s'explica el viatge fet amb caravana. La gran majoria de relats que exsteixen son viatges fets amb autocaravana.

Em servirà per agafar idees de cara al futur.

Last edit: per codriver.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 6 dies (10.12), Labrit en 8 dies (12.12), Ficus en 15 dies (19.12), Kabretes en 20 dies (24.12), Carles.cat en 23 dies (27.12), MARGA en 25 dies (29.12)

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.