• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: On comprar caravana nova

On comprar caravana nova fa 3 anys 7 mesos #49035

Bona tarda,
Tinc pensat comprar una caravana i m'agradaria saber llocs propers a Barcelona que em poguessiu aconsellar.

A part m'agradaria que en el mateix lloc on la compri tinguin espai de parking cobert per a deixar-la quant no estigui de ruta.

Merci per avançat,

una abraçada,

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

On comprar caravana nova fa 3 anys 7 mesos #49040

Torbonada,

Jo la vaig comprar a Caravanas Turmo de Terrassa davant de l'Hospital i tambè tenen pàrquing tant cobert com descobert.
CARAVANAS TURMO AREA
Carretera N150 Km 15,400
08226 Terrassa
Tel 93 783 30 88
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Qualsevol informació.

Ja ho saps

Albert

On comprar caravana nova fa 3 anys 7 mesos #49041

Merci, ho miraré. ;-)

On comprar caravana nova fa 3 anys 7 mesos #49045

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1785
  • Gràcies rebudes: 43
A Caravanes Cerdanyola en venen i tenen algun espai (no molts) per guardar-les sota cobert.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver en 3 dies (27.01), Sabaterra en 5 dies (29.01), Damia i Carme en 10 dies (03.02), mire en 10 dies (03.02), BIGMYCH en 12 dies (05.02), clara en 12 dies (05.02), nouespai en 13 dies (06.02), raboga en 24 dies (17.02), merce67 en 29 dies (22.02), Bitxitos en 50 dies (14.03)

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.