Benvingut,
Convidat/da
|
|
Sabeu com esta l' accesamb l'autocaravana desdel refugi cap de Rec fins al refugi Pollineras???
Gracies |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo no he fet aquesta carretera.
Aquest cap de setmana vam ser a Cap del Rec i uns amics havien fet la pista el dissabte i van dir que es podia fer, anant en compte. Hi ha qui et dirà que no s'hi fica. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Gracies Eva
|
|
Bon dia ,
jo no he estat mai per allà així que no puc ajudar gaire, Ivisant. En aquests casos , vull dir de saber l'accessibilitat amb l'autocaravana, a vegades faig una ullada al web camperista de furgovw.org, en concret al seu fòrum de furgoperfecto * . Allà, he trobat que tenen un fil extens sobre el refugi del Rec i amb algun comentari sobre el de Pollineres; tal vegada puguis fer la teva consulta i ampliar la informació que et diu l'EvaV. El fil: www.furgovw.org/index.php?topic=245610.0 Salut i encert! *, aquest fòrum és un recurs que jo gasto sovint sobre tot per detectar llocs de pernocta, sempre sense oblidat que el recomanen camperistes, amb vehicles menys voluminosos que les nostres autocaravanes.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Gracies,ho miro.
|
|
Eva. Ens ho recomanes. ?? Volem estar fresquets, hi ha riu? Rutes facils..etc
O cambien destinacio? Andorra,tristania?? ??? Idees |
|
A Cap del Rec vam estar molt fresquetes (hi vaig anar amb dues amigues).
A la nit va baixar molt la temperatura, de fet des que es va pondre el sol. De dia el sol picava, i molt. Vam fer una caminada fàcil a l'estany de l'Orri. Jo m'hi vaig banyar, les amigues no. Al refugi havíem encarregat arròs de bolets per dinar diumenge, i chapeau. Igual que seure de cara al Cadí a la terrassa amb una clareta fresqueta quan vam arribar dissabte al capvespre. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Un quina pinta l Arros i tot. Hi anirem segur... jeje gracies
|
|
El turisme gastronòmic sempre tira, hahaha
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Quina bona pinta.UUUUMMMMMMM
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|