|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, os vull informar q els propietaris de l'Agrobotiga Más Bes en Salitja, han construit una área per les autocaravanes i te els serveis necessaris, amb espai ampli.
Les coordenades son: N- 41° 54'25". E- 2° 44' 32" Esta en lloc molt tranquil i amb opcions de fer caminades i pedalades x rutes ven senyalitzades. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, bon dia Joan,
doncs al meu costat tinc el company que es de Salitja i no m'ha comentat res, ara li pregunto. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
|
Fa pocs dies q l'han acabat i posat activa,
Si del poble ja coneixe-ra la granja, tb fan visites guiades x coneixer la granja i els treballs q realitzant i tb tenen un museu d'eines antigues. |
|
|
si, em comenta que ara a l'octubre fan la fira de la llet a Vilobí, i diu que puc anar a aparcar a l'àrea de salitja per anar a aquesta fira. Em sembla que m'agafa un pel lluny.
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
|
No gaire 2 qm. des de l'area fins Vilobì i ha camins planers i ven senyalitzats, un passeig
|
|
|
Una bona notícia.
He donat un cop d'ull a la pàgina web de l'Agropequària Mas Bes i veig que s'hi poden fer diverses activitats que justifiquen una estada. Si hi han arranjat una àrea per autocaravanes i tenen espai suficient i adequat per aparcar, fins i tot s'hi podria organitzar una trobada, d'aniversari per exemple, similar a la que es va fer pel 8è Aniversari de TotCàmping a l'Art-cava d'Avinyonet del Penedès, que va resultar tot un èxit i que ens va deixar un molt bon record. Joan Vives. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per JVL.
|
|
Jo acabo d'aterrar en TOTCAMPING i crec q el q propossa JVL es una bona ideïa.
Per lloc i posiblitats segur q i pasariem un cap d setmana molt agradable, os puc dir q fan menjars per grups, q disposen d carn i graelles x fer brases i ha lloc x les mainades i es poden fer caminades tan a peu com en bicicleta x els voltans. Jo tinc aquesta Agrobotiga a 7 qm d casa x lo q si aquesta ideïa d JVL tira endevant podría anar i parlar i fer gestions i si i ha algú dels voltants q vulgui acompanyar-me i anem. Ja dire-ho qualcom Salutacions a tots |
|
|
be, jo m'apunto i t'acompanyo, Joan, trucam i en parlem (tens el meu mòbil)
|
|
Ok, les dates d cel.lebració les saps?
|
|
|
no en tinc ni idea, aixo ho hauríem de consensuar amb en Joan Vives que es el que ha fet la proposta.
|
|
He mirat en (trobades i kdd) i em sembla q es x Febrer (+/-)
Pero x assegurar-nos he fet consulta d data aniversari al moderador, quan em respongui, posem fil a l'agüia |
|
|
Estaria molt bé! Si ho permeten futbols i voleis dels nens, intentem venir!
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
|
Bon dia, Totcàmping va sortir online, amb aquest nom el 17/5/2006 coincidint amb la final del Barça a París (una de les raons per no oblidar-se fàcilment de la data). Abans de fer la primera versió de Totcàmping vam estar una temporada amb el nom de "Fòrum català de caravàning" (un fòrum que el company Paliller, "el senyor X" que mai ningú va veure en persona,- va fer) i amb aquest nom van fer una primera calçotada al mes de Febrer al Vilanova Park. Anteriorment, ens havíem començat a conèixer a una trobada feta per la castanyada 2005 a Montblanc publicada llavors al fòrum "Capingsalon" d'on vam sortir per cames perquè sovint ja rebíem insults per ésser "catalanufos" . Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Last edit: per webmestre.
|
|
Hola, molt agraït x la resposta i aclariment, ara obrire un Nou Tema x organitzar proper aniversari.
Salutacions |
|
Last edit: per Pelicans Voladors.
|