• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49171

Hola, os vull informar q els propietaris de l'Agrobotiga Más Bes en Salitja, han construit una área per les autocaravanes i te els serveis necessaris, amb espai ampli.
Les coordenades son:
N- 41° 54'25". E- 2° 44' 32"
Esta en lloc molt tranquil i amb opcions de fer caminades i pedalades x rutes ven senyalitzades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49178

Hola, bon dia Joan,
doncs al meu costat tinc el company que es de Salitja i no m'ha comentat res, ara li pregunto.
salutacions
antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49179

Fa pocs dies q l'han acabat i posat activa,
Si del poble ja coneixe-ra la granja, tb fan visites guiades x coneixer la granja i els treballs q realitzant i tb tenen un museu d'eines antigues.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49180

si, em comenta que ara a l'octubre fan la fira de la llet a Vilobí, i diu que puc anar a aparcar a l'àrea de salitja per anar a aquesta fira. Em sembla que m'agafa un pel lluny.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49181

No gaire 2 qm. des de l'area fins Vilobì i ha camins planers i ven senyalitzats, un passeig

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49182

Una bona notícia.
He donat un cop d'ull a la pàgina web de l'Agropequària Mas Bes i veig que s'hi poden fer diverses activitats que justifiquen una estada.
Si hi han arranjat una àrea per autocaravanes i tenen espai suficient i adequat per aparcar, fins i tot s'hi podria organitzar una trobada, d'aniversari per exemple, similar a la que es va fer pel 8è Aniversari de TotCàmping a l'Art-cava d'Avinyonet del Penedès, que va resultar tot un èxit i que ens va deixar un molt bon record.

Joan Vives.

Last edit: per JVL.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49183

Jo acabo d'aterrar en TOTCAMPING i crec q el q propossa JVL es una bona ideïa.
Per lloc i posiblitats segur q i pasariem un cap d setmana molt agradable, os puc dir q fan menjars per grups, q disposen d carn i graelles x fer brases i ha lloc x les mainades i es poden fer caminades tan a peu com en bicicleta x els voltans.
Jo tinc aquesta Agrobotiga a 7 qm d casa x lo q si aquesta ideïa d JVL tira endevant podría anar i parlar i fer gestions i si i ha algú dels voltants q vulgui acompanyar-me i anem.
Ja dire-ho qualcom
Salutacions a tots

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49184

be, jo m'apunto i t'acompanyo, Joan, trucam i en parlem (tens el meu mòbil)

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49185

Ok, les dates d cel.lebració les saps?

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49186

no en tinc ni idea, aixo ho hauríem de consensuar amb en Joan Vives que es el que ha fet la proposta.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49187

He mirat en (trobades i kdd) i em sembla q es x Febrer (+/-)
Pero x assegurar-nos he fet consulta d data aniversari al moderador, quan em respongui, posem fil a l'agüia

Re:Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49188

Estaria molt bé! Si ho permeten futbols i voleis dels nens, intentem venir!

Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49193

Pelicans Voladors va escriure: He mirat en (trobades i kdd) i em sembla q es x Febrer (+/-)
Pero x assegurar-nos he fet consulta d data aniversari al moderador, quan em respongui, posem fil a l'agüia

Bon dia,
Totcàmping va sortir online, amb aquest nom el 17/5/2006 coincidint amb la final del Barça a París (una de les raons per no oblidar-se fàcilment de la data).
Abans de fer la primera versió de Totcàmping vam estar una temporada amb el nom de "Fòrum català de caravàning" (un fòrum que el company Paliller, "el senyor X" que mai ningú va veure en persona,- va fer) i amb aquest nom van fer una primera calçotada al mes de Febrer al Vilanova Park.
Anteriorment, ens havíem començat a conèixer a una trobada feta per la castanyada 2005 a Montblanc publicada llavors al fòrum "Capingsalon" d'on vam sortir per cames perquè sovint ja rebíem insults per ésser "catalanufos" .
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Nova área Agropecuaria Más Bes, Salitja (Girona) fa 9 anys 9 mesos #49196

Hola, molt agraït x la resposta i aclariment, ara obrire un Nou Tema x organitzar proper aniversari.
Salutacions

Last edit: per Pelicans Voladors.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12