• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Matriculació IM-HO

Matriculació IM-HO fa 3 anys 9 mesos #49211

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1795
  • Gràcies rebudes: 46
Fa uns dies que, a través d'un blog al que estic subscrit, m'envien informació d'una nova associació que s'està començant a posar en marxa. Es diu IM-HO i potser sóc jo que no ho entenc. A veure si n'heu sentit parlar i ho comentem.

Es tractaria que s'apuntessin tots els usuaris que estiguessin disposats a:
Comprometre's a NO fer allò que un bon campista NO ha de fer, és a dir, no buidar ni llençar res on no toca. I a denunciar, davant de l'associació, als que ho facin.
Comprometre's a ajudar als seus companys, si ho necessiten.
Comprometre's a avisar a les autoritats si veiem algun vehicle campista d'un company associat que pogués semblar robat.
I com saber qui és d'un associat per esbroncar-lo / ajudar-lo / avisar-lo?
La diferència visible entre un membre i un "no membre" seria que els membres portarien retolada, a la part alta del vehicle, un codi únic, una "matrícula" que la mateixa organització dóna a cadascun dels membres quan s'apunta.
Afirmen que, en cas de robatori, el primer que fan els lladres és canviar les plaques de matrícula per passar desapercebudes i que com els lladres no sabrien que aquest rètol identifica al seu usuari, seria més fàcil de detectar...
L'organització tindria les dades personals i corresponents a cada vehicle, de forma que, en cas de robatori no calgués trobar (si es troba, de tant amagat que està) el número de xassís.

No acabo de veure que vagi a tenir èxit.
Jo no buido mai res, algun cop he esbroncat a algun porquet, i si veig un vehicle estrany avisaria al 112, sigui de qui sigui...
I com jo, segur que la majoria. Llavors hauríem d'apuntar-nos tots, no ?
Més info a www.im-ho.org/
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Re:Matriculació IM-HO fa 3 anys 9 mesos #49212

Jo porto la matrícula al sostre en gran, pintada o en vinil adhesiu (bé... en l'auto actual encara no l'he enganxat en 3 anys)
El número de xassís es veu sota el parabrisa, no? Potser no en tots els vehicles...

Last edit: per Xavi_ZixxeR.

Matriculació IM-HO fa 3 anys 9 mesos #49213

Penso q si els q ens volen robar es creuen en el nostre camí x desgràcia al igual q et canvien les matrícules, poden posar unes pegatines tapant la matrícula IM-HO, no li veig cap utilitat a aquesta innovació.
X altre banda x dur a terme el q tots sabem, del q s'ha de fer i NO fer, x la imatge del nostre colectiu, amb les diverses circumstàncies i obligacions q tenim i ens i podem trobar x mi no és necessari ser membre d cap associació.
És el meu pensar. Salutacions

Matriculació IM-HO fa 3 anys 9 mesos #49215

Bé,
si algú es troba més cobert en front de possibles robatoris s'hi pot apuntar. Sembla que la iniciativa per ara és espanyola i a títol individual; vull dir que no he sabut veure el suport d'organitzacions autocaravanistes internacionals, que segur ajudarien a expandir la idea.

Com a mesura anti-robatori és cert que val la pena que el teu vehicle sigui identificable externament , més enllà de la matrícula, ja sigui amb un codi alfanumèric o de qualsevol altra manera: enganxines o fins i tot desperfectes visibles ( rascades al faldó, portabicis abonyegat, etc). Bonus: aquesta "personalització" la podeu fotografiar i tenir les fotos en algun lloc accessible ( p.e. un compte de correu electrònic) de tal manera que les pugueu descarregar i complementar la vostra... glups! :unsure: denúncia per robatori.

Pel codi deontològic, doncs això: canya al brètol incívic.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Matriculació IM-HO fa 3 anys 9 mesos #49226

Hola, m'he mirat la web aquesta i què voleu que us digui.... . Una 'organitzacio' on no només els membres són anònims a la pròpia web sino que també ho és la pròpia organització.... A mi que no m'hi busquin aquí. Per ser cívic i tenir una matrícula inventada i un cartell nou a la meva ac, no necessito cap organització anònima.....

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Lluís García en 1 dia (04.08), ciuatanejo en 2 dies (05.08), IVISANT en 5 dies (08.08), Mont-lleó en 8 dies (11.08), Unalome81 en 20 dies (23.08), JordiJ en 23 dies (26.08), carlos.mataro en 26 dies (29.08), caxisa en 27 dies (30.08), ALIAL en 30 dies (02.09), quasar en 31 dies (03.09)

Alguns viatges

• La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.