• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: I el saló del caravaning, què?

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49230

Bones,
aquest cap de setmana he aprofitat per gaudir d'una bona calapàndria ( que encara arrossego) i no he pogut anar al saló. Algú ha anat? què tal? ha valgut la pena?
Jo només sé el que ha sortit a la tele: l'autocaravana més luxosa ( ja és un clàssic de cada edició) i el revifament del sector, sobre tot de les campers.
Què en penseu els qui heu anat?.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49231

Bon dia a tots i a totes,
Primer, espero que t'hagis recuperat del tot.
Hi vaig anar el primer dia i be, la incidència mes important, com tu be dius,van ser les campers i també que no se si s'anomenen campers, aquestes furgonetes ja de la mida d'una autocaravana però disfressada de furgoneta, amb una porta lateral que quan l'obres marxa tota la calefacció.
Les autocaravanes, en el seu àmbit de sempre, l'espai es l'espai i no es poden fer gaires mes virgueries i es clar la gran autocaravana de 260.000 € per cridar una mica l'atenció i que no podies veure per dins a no ser que t'amorressis al vidre de la porta, cosa que, no veies gaire res .
Salutacions
Antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49232

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
Hola,
Jo vaig anar a tafanejar els dos diumenges i la meva impressió és, primer de tot, que hi havia molta gent, també comprant o asseguda demanant pressupostos. Es veia força alegria "compradora".
Destacaria que he vist moltes autos amb el llit gran al darrere en forma del que ells anomenen "illa". Tenen com avantatge que qui dorm al fons no ha de saltar per sobre de la parella, i com inconvenient, que necessita més llargada d'autocaravana.
També em van sorprendre un parell de perfilades Challenger per tenir una distribució diferent al que havia vist mai fins ara. Una d'elles portava quatre seients dels de cotxe, i els llits baixaven del sostre, quedant molt d'espai durant el dia.
Fora dels vehicles, em va agradar una barbacoa amb la que és difícil cremar-se i que s'encén en dos minuts que tenien a Caravaning city. i, com he llegit a l'article de totcàmping, un curiós wc que funciona sense aigua...cremant els residus.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49233

Hola, nosaltres i vam anar el dissabte 22 i realment no varem apreciar gaires cambis de fa dos anys, tret d'algun detall i res mes, ja que realment com diu en Antoni l'espai es l'espai, el que si sembla es que els fabricants de les campers agafa embrençida encara que els preus deixals anar.
Salutacions

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49234

Bones! i gràcies.
I reconec que no era conscient de l'existència de l'article. El poso perquè l'aprofiti algun altre: www.totcamping.cat/item/837-el-caravaning-entra-en-la-seva-recta-final
I això de la combustió dels residus, sembla interessant o al menys peculiar. Recordeu la marca del fabricant/distribuïdor? voldria fer-li una ullada.
Salut i encert!
PS: i bon cap de setmana o pont, si és que el feu.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49235

Bon dia a tots i a totes,
Fa un any mes o menys, que vaig demanar informació a la empresa que fa la instal·lació, i sortia pel mòdic preu d'uns tres mil euros aprox. Els hi vaig contestar que no pensessin amb mi, que moltes gracies, però que continuaré amb el sistema tradicional.
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Re:I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49236

Nouspai, la Challenger que dius era certament diferent, fins al punt de que tenia dues portes per accedir a l'habitacle, una a cada costat. És aquesta :

www.challenger-autocaravanas.es/perfiladas/291-cruise-edition

Re:I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49237

Pel que fa al WC que crema tot i només has de buidar les cendres, la marca es Cinderella i efectivament, val uns 3000 euros.

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=58894

De la part d'accessoris, a mi em va agradar un remolc per motos que queda fixat a la aC, de manera que les maniobres les fas com si no el portessis pq actúa con una extensió. Fins fa poc no hi havia cap d'aquests homologats per circular aquí però aquest és el primer que s'homologa. Crec que el venien els de MiTortuga.

Re:I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49238

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional

FrancescAB va escriure: Nouspai, la Challenger que dius era certament diferent, fins al punt de que tenia dues portes per accedir a l'habitacle, una a cada costat. És aquesta :

www.challenger-autocaravanas.es/perfiladas/291-cruise-edition

Sí Francesc, aquesta.
Més que les dues portes d'accés a la cabina em van agradar els 4 seients "de cotxe" que porta i el fet de que mentre no dorms no hi han llits pel mig, doncs estan enganxats al sostre, amb la qual cosa queda molt d'espai per moure's.

Re:I el saló del caravaning, què? fa 3 anys 8 mesos #49239

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Respecte el wc, em va semblar curiós, però no sé si m'acostumaria al sistema... :blush:
El venien com "eco" perquè no gastes aigua ni químic (ús voluntari) però en canvi uses força gas, 100gr. per cada ús del cremador.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 8 dies (13.07), Jepi en 8 dies (13.07), Toni-de-Ros en 21 dies (26.07), costalbert en 23 dies (28.07), Lluís García en 30 dies (04.08), ciuatanejo en 31 dies (05.08), IVISANT en 34 dies (08.08), Mont-lleó en 37 dies (11.08), Unalome81 en 49 dies (23.08)

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.