|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estorat m'he quedat en llegir la notícia referent a Cunit. Em faig creus.
totcamping.cat/item/839-com-es-d-atrevida-la-ignorancia Què pensen que fem amb les autocaravanes, que no tenim on anar ? També és cert que uns quants impresentables que buiden on no toca, deixen una imatge lamentable del col·lectiu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
No em deixa obrir l'enllaç...
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A mi tampoc. Sembla esborrat.
Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk |
|
|
És l'article de portada d'avui a totcamping, jo sí que puc obrir...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
És llastimós q per uns quants pagem uns molts, falta molta educació i respecte d'els uns per els atres. LLASTIMÓS TOTALMENT.
Salutacions |
|
|
Bones!
Bé, jo penso que això s'arregla amb informació als veïns i regulació als usuaris. Pel primer, tal vegada estaria bé que els veïns coneguessin altres experiències semblants, amb visita inclosa; i pel segon, caldria deixar clares les normes d'ús de la instal·lació i garantir el seu compliment, més enllà de posar un panell informatiu. Per altra banda no puc evitar de recordar altres iniciatives municipals semblants, campistes o no, que han acabat distorsionades per la dinàmica habitual de baralles polítiques locals, del tipus:
el grup municipal A impulsa una mesura X,
i el grup B es posiciona en contra per les vies Y que considera legítimes. Només cal substituir A i B pel color que toqui; on diu X anoteu "pipican", "àrea autocaravanes", "skatepark", "zona de mercat setmanal", etc... ; i on diu Y poseu enganxada de cartells, recollida signatures, difusió mediàtica, etc.. Ja veurem com acaba a Cunit. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|