|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola!
Fa dies que penso que estaria bé fer un recull dels nostres blocs en aquest fòrum. Ho trobeu bona idea. Sé que a acpasion van fer-ho i penso q, si és que no existeix a totcamping.cat, estaria bé fer-ho. Podria ser un tema "fixat" si ho trobem útil. Què en penseu? Enviat des del meu LG-E430 usant Tapatalk |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Estaria bé
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
|
A la web, a l'apartat de "comunitat- enllaç altres webs" hi han uns quants blocs que potser no heu visitat.
totcamping.cat/comunitat/enllac-altres-webs/188-blocs-dels-usuaris La única condició per ser-hi allà és tenir un enllaç o una menció a www.totcamping.cat Si voleu podeu també fer un llistat aquí. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Jo ja tenia un enllaç a totcamping.cat!
casetasobrerodes.blogspot.com |
|
|
Òndia! Jo havia oblidat aquesta secció de Totcàmping, gràcies Webmaster!!!
Jo encara mantinc obert El món per la finestra, encara que des d'aquesta primavera dedico el poc temps lliure que tinc a un de nou: escapades i viatges amb autocaravana i, mea culpa, encara no tenia linkat Totcàmping; ara sí :-D . Salut i encert! i moltes gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Ostres, així que tu ets l'autor del Mon per la finestra!!!! Et seguia (ara segueixo el teu no bloc) i hem fet diverses sortides inspirades-copiades del teu bloc! Pleased to meet you!
|
|
|
Inclòs al grup de blocs.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
He pujat, amb una mica de retard...el relat que em vas passar. Gràcies per oferir-lo! Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Gràcies Webmaster! encara que sigui amb retard. A veure si s'anima la resta de forers i penja les seves experiències, o com a relat o com a comentari al fòrum, que segur que algun altre les podràs aprofitar.
I si , enric72, sóc jo :-D ; per a qualsevol dubte o aclariment, a disposar!. :-D Salut i encert!
John Steinbeck
|
|
|
Les imatges que em vas passar del teu relat ja són a la galeria d'imatges totcamping.cat/catalunya/el-ripolles
Gràcies per compartir-les Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Gràcies a tu, webmaster.
M'han vingut molt bé per recordar l'escapada aquests dies de pluja perpètua, necessària però emprenyadora. Havíem previst sortir aquest cap de setmana passat i al final ho hem descartar, per pluges et alt, esperarem al proper cap de setmana. Salut i encert!
John Steinbeck
|
|