• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49355

Bones!

us volia comentar un tema: des de fa uns dies (setmana passada?) quan he volgut fer una entrada al fòrum he vist que m'ha desaparegut la barra de comandaments que abans permetia enriquir el text: enllaçar links , afegir fotos, o posar negretes i cursives, etc.
Ho he comprovat entrant-hi des de Firefox i Chrome , i el resultat és el mateix:al panell em surt de dalt a baix, per aquest ordre:
- Assumpte
- Icona del tema
- Missatge

I recordo que abans de "Missatge" hi sortia, fa dies, una barra de comandaments o ginys ( estil de lletra, incrustar vídeo/foto, icones, etc.) que ara no veig.

Només em passa a mi? estic fent alguna cosa malament? he de reconfigurar el perfil?

Ja direu companyes/nys o webmestre .

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49356

hola, bon dia,
A mi també em passa.
salutacions
antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49359

Jo no he aconseguit incrustar imatges al text.
En algun moment m'han sortit (no sé com) les icones en qüestió, però tampoc ho he sabut fer.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49361

Ho revisaré en quant pugui. Gràcies per comentar-ho.
Alguna vegada us he comentat que això és com un puzle amb peces de diversos "fabricants". Quan "el gran" actualitza una cosa, els altres han de fer les modificacions pertinents i no sempre les fan ràpid. De vegades ni se'n assabenten fins que no els hi dius...
Sabia que després de la darrera actualització del fòrum, la plantilla s'havia de modificar però encara no ha sortit l'actualització. Inclús l'idioma que anava bé ara no està com estava.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49362

Les eines, icones etc. tornen a funcionar. El que us deia aquest matí: A la darrera actualització els accents i apòstrofs dels idiomes "non-english" donaven problemes i han fet posteriorment un "pegat" per resoldre-ho provisionalment, mentre no treuen una nova actualització...
Les paraules que ara surten en anglès les tornaré a traduir en breu, l'actualització se les ha endut...

Si voleu, podeu editar els missatges dels darrers dies.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre.

Una consulta sobre les eines de les entrades del fòrum fa 3 anys 6 mesos #49363

Gràcies, webmestre! i no pateixis per la rapidesa de resposta., que cadascú mira de fer el que pot i no el que vol.
Salut i encert! i gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 3 dies (13.07), Jepi en 3 dies (13.07), Toni-de-Ros en 16 dies (26.07), costalbert en 18 dies (28.07), Lluís García en 25 dies (04.08), ciuatanejo en 26 dies (05.08), IVISANT en 29 dies (08.08), Mont-lleó en 32 dies (11.08), Unalome81 en 44 dies (23.08), JordiJ en 47 dies (26.08)

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.