• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49923

Estic intentant iniciar un relat de viatge. Tinc totes les fotos al Lightroom, he fet una copia a baixa resolusió a l'escriptori, pero ara no se com posar-les al relat....

Ajuda!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49924

Jo amb això no sé com fer. Però jo sempre faig amb el tapatalk.

LLUÍS DE CANET

Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49927

Fins que descobreixi com fer-ho aniré tirant amb el tapatalk.

Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49928

Hola!
Ja som tres, els que no podem. Si entro a totcamping amb l'ordinador, el botó"adjunta un fitxer" no funciona. Des de tapatalk sí. Curiós, oi? A més gent li passa? El meu post "bricolatge indepe" vaig escriure amb el PC però les fotos les vaig penjar des del mòbil amb tapatalk. Caldria dir-ho al webmestre? Ho heu provat? Jo diria qie abans sí que funcionava bé, penjar fotos amb el pc. :-(

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya, XaviF

Re:RE: Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49932

enric72 va escriure: Hola!
Ja som tres, els que no podem. Si entro a totcamping amb l'ordinador, el botó"adjunta un fitxer" no funciona. Des de tapatalk sí. Curiós, oi? A més gent li passa? El meu post "bricolatge indepe" vaig escriure amb el PC però les fotos les vaig penjar des del mòbil amb tapatalk. Caldria dir-ho al webmestre? Ho heu provat? Jo diria qie abans sí que funcionava bé, penjar fotos amb el pc. :-(

Em passa el mateix. A més, no sé insertar les fotos entre el text, em queden al final.i després edito, tallo el codi i inserto on la vull.

Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk

Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49933

Bones!
us he volgut explicar el sistema que jo faig servir i no trobo una manera entenedora. En aquest enllaç expliquen millor com fer-ho, és el sistema que jo faig servir : opistobranquis.org/forum/index.php?topic=8.0

De totes maneres jo esperaria a escoltar l'opinió del webmaster, segur que hi ha una manera més fàcil. Abans recordo que al fòrum hi havia una eina per afegir fotos al text però jo la vaig perdre de vista fa temps.

Salut i encert! i sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Com penjo les fotos al forum??? fa 8 anys 7 mesos #49949

Gràcies per avisar de que ha desaparegut les icones d'inserció.
Miro de resoldre-ho aviat.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR, enric72, vinya, Kabretes

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12