• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: opinió Laika ecovip 10.1

opinió Laika ecovip 10.1 fa 4 mesos 4 setmanes #50989

Bones feia molt de molt de temps que entrava al foro, veig que esta molt actiu i me n'alegro especialment.

us volia demanar, tinc uns companys que estan mkirant una laika ecovip 10.1 del 2006 ens ha agradat molt però m'agradaria saber si algu te una opinio directe sobre aquesta AC, ens fa pensar dues coses,

1 el sistema de wc nautic que tal funciona?
2.- en els seient del darrera un te un cinturó de 3 punts d'anclatge però l'altre nomes es de 2 punts com els dels avions, això es legal? es pot portar una cadireta aqui?

moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

opinió Laika ecovip 10.1 fa 4 mesos 1 setmana #51005

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1753
  • Gràcies rebudes: 36
Nosaltres, fa anys que vam comprar la nostra auto i llavors vam estar veient les laika. El wc nàutic no ens va convèncer perquè ens va semblar més difícil de trobar llocs on buidar. Amb el casset vas en un moment on estigui el punt per buidar, sense moure el vehicle...No hi veig avantatges.
Respecte els cinturons, jo vaig tenir un a4 on el cinturó central era de dos punts i allà portava la cadira.
Si l'auto està homologada, que ho estarà, no has de tenir problema. Només que hauràs de mirar si es pot fixar allà la teva cadira.
Més estrany és en el cas nostre on un dels passatgers pot anar legalment sense cinturó al seient lateral..
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:opinió Laika ecovip 10.1 fa 4 mesos 1 setmana #51006

Cadiretes per cinturó de 2 punts quasi no n'hi ha... jo vaig haver de fer-me un suport per posar-los de 3 punts... ja l'havia comprat, quan me'n vaig adonar fel problema...

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

opinió Laika ecovip 10.1 fa 4 mesos 1 setmana #51011

Bon dia,
la veritat és que no conec aquesta marca i els seus models, tret que tenen fama de ser gama mitja-alta, no puc dir res.

Sobre el sistema nàutic d'evacuació d'aigües negres pensava que ja era obsolet, veig que no. Crec recordar que algun company autocaravanista m'havia parlat de l'existència uns cassets auxiliars, de tal manera que del nàutic passaves els residus a aquest casset que el manipulaves com un de normal, extraïble, a l'hora de buidar. Podeu mirar algun catàleg online ( Destinea?) o al web de la mateixa Laika, per si el trobeu.

De cinturons de seguretat, també tinc un seient lateral i al comprar l'autocaravana vaig negociar amb el venedor que m'hi posés un de dos punts d'ancoratge. Vull dir que ha de ser fàcil, via distribuïdor/taller, dotar un seient lateral d'aquesta mena de cinturons.

I ja està. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re:opinió Laika ecovip 10.1 fa 4 mesos 1 setmana #51016

Els cinturons, però, vigileu que s'ancorin al xassís... n'he vist caragolats a la fusta del seient, i això i rés...

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Calton (16.11), avisuso en 8 dies (24.11), Gebra en 11 dies (27.11)

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Nou relat: Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.