• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Consell per posar terra fora de l’auto

Consell per posar terra fora de l’auto fa 1 setmana 3 hores #51206

Bon dia a tothom.
Fa un parell d’anys que aprofitem l’ACSI per anar al Càmping per fer barbacoas i estar de panxing,com que hi parem pocs dies mai hi havia donat importància a posar un terra a fora de l’auto sota el Toldo pero últimament hem parat a càmpings força sorrencs i estem una mica farts de la terra que s’acumula dins.
Els hem vist posats de tot tipo i color el que augmenta la indecisió pel que m’agradaria conèixer les vostres opinions.
Hi ha algun prou rígid per no tenir que clavar-lo tenin en compte que la mitjana de estada es un parell de dies
Gràcies i Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Consell per posar terra fora de l’auto fa 6 dies 3 hores #51210

Hola,
nosaltres fa anys que diem de comprar-ne un, ja que realment és molest, però sempre acabem trobant una excusa per no fer-ho,
per tant, de moment em quedo aquí per veuret si algú aporta informació que ens ajudi a decidir-nos.
gràcies

Salut, Kms i República!!!

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 5 dies 20 hores #51211

Ens passa el mateix, necessitem una empenta
No perdem la esperança que algú ens la donarà

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 dies 23 hores #51213

L altre dia ens vàrem trobar uns quants gitanos irlandesos anomenats travelers ells posen un terra de fiamma i una catifa gran a sobre davant de la porta de la caravana... Em sembla be el montatge però per estar semanes a un camping pero no per 2 dies

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 dies 23 hores #51217

A Les Fonts / Terrassa (a la riera) hi ha diversos magatzems, un d'ells té una web que es diu quelcom semblant a suelosdecamping. Vam anar-hi en persona, i vam agafar el més barat que ens va semblar acceptable. Molts cops ni el clavem.
Davant la porta hi posem mig palet (tallat per a que tingui recolzament per la banda tallada, és clar) i va molt bé per no entrar tanta sorra dins.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Consell per posar terra fora de l’auto fa 3 dies 8 hores #51220

Carlos.mataro, diria que al traster tenim un terra senzillet que ens van regalar en algun moment i que, si no estic errada, no hem fet servir mai. A veure si me'n recordo de buscar-lo i, si vols, passes per casa a veure'l, doncs nosaltres també som de Mataró.

Mercè & Cia.

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 3 dies 6 hores #51221

Gràcies
Per cert ja ens coneixem de la trobada d’avinyonet,sensa presa ja diràs cuan ho trobis

Consell per posar terra fora de l’auto fa 2 dies 11 hores #51227

Hola!
Nosaltres no gastem aquest accessori. Però sí que al seu dia vaig fer això per utilitzar-lo per netejar la sola de les sabates quan entres a l'autocaravana, tal vegada el puguis aprofitar.

Es tracta d'una làmina de cautxú que juraria vaig comprar en un Leroy Merlin, Bauhaus o similar; en concret aquella làmina que té una mena d'apèndix o punxetes flexibles, que freguen la sabata tan aviat la trepitges. Això:

No recordo si la venien per m2 o per peces d'una mida determinada. Tal vegada podries comprar un rectangle d'1 m2 i tenir-lo a l'exterior, com a megaestora. A l'hora de plegar: toca sacsejar la brutícia, raig d'aigua opcional i embolicar en cilindre, abans d'estibar-lo

Jo vaig comprar un tros o peça i el vaig retallar per ajustar-lo al primer esglaó interior de l'auto i a l'esglaó d'accés al lloc del conductor. I la veritat sigui dita: reté molta brutícia, cal "buidar-la" de tant en tant, perquè l'acumula a la part inferior de les punxes (sorra, gespeta, etc).

No sé si m'he explicat bé, a veure si recordo de fer una foto i us la mostro.

Salut i encert!

“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Consell per posar terra fora de l’auto fa 2 dies 6 hores #51234

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1747
  • Gràcies rebudes: 33
Nosaltres encara tenim i usem, de tant en tant, un teixit amb forats que vam comprar en una botiga d'accessoris de càmping al 2004... Es diu aerotex, si ho poseu al cercador el veureu.

Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Consell per posar terra fora de l’auto fa 2 dies 1 hora #51244

Carlos, sí que tengo el suelo que te comenté. Creo que está sin estrenar. Es de la marca Lorak, concretamente el modelo "Suelo loneta SP-1". Aquí no te puedo poner fotos, pero este es el enlace a la página web . La medida es 2,90 x 4,00. Si te interesa quedamos un día y te lo miras.

Mercè & Cia.

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 1 dia 20 hores #51246

Gràcies
Heu guanyat unes birrilles. T’he enviat un privat amb el meu número de mòbil per que poguem contactar.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 5 dies (25.09), Pelicans Voladors en 18 dies (08.10), Macià62 en 29 dies (19.10), manel en 33 dies (23.10), Ddolors en 40 dies (30.10), XANU en 40 dies (30.10), joan i andreu en 42 dies (01.11), vistur en 43 dies (02.11), LaSanta en 45 dies (04.11)

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.