• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Parking / Àrea a Camprodon (Vallter) fa 7 anys 9 mesos #51278

Bones,

Tinc entès que a Camprodon hi ha una àrea o parking per a autocaravanes sense serveis d'omplir/buidar, etc., si bé això no em preocupa.

Algú però te les coordenades del lloc? o bé quatre indicacions de com arribar-hi.

I aprofitant, els que hageu pogut estar fent nit a Vallter200 fora de temporada de ski, on és millor aparcar, al parking de dalt de tot o en algun de previ?

Salut i Gracies per endavant!!

Jordi MT
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Parking / Àrea a Camprodon (Vallter) fa 7 anys 9 mesos #51281

Hola,

Aquí et deixo, l'adreça de l'aera

Les Planes de Xenturri (C-38) • 17867 • Camprodon

Nosaltres no hi hem estat mai i a Vallter fa moooooolts anys i en tenda, per tant no et sabria dir on podeu estar millor

Sort
Salut, Kms i República!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Parking / Àrea a Camprodon (Vallter) fa 7 anys 9 mesos #51283

Gracies Kabretes!!

Prenc bona nota.

La idea era pujar aquest cap de setmana llarg, però malauradament ens veiem obligats a cancel·lar la sortida.

La sang ens bull, i no per bé precisament.

Ens han rebentat el dipòsit de gasoil. L’han foradat fet un forat abaix de tot.

El gasoil que s’han endut o s’ha escampat per terra (tot el que hi havia), és el de menys.

Tota la Il·lusió de poder marxar aquest tres dies s’ha anat a orris.
Una sensació d’impotència i ràbia total.

I a veure si pot entrar per l’assegurança.
Cal posar un dipòsit nou, més mà d’obra, més grua, més...

Haig d’anar a posar la denuncia als Mossos. Alguna idea de què o com fer constar algun fet per a que la companyia asseguradora no s’escaqueji? ( cas que aquest tipus de danys estiguin coberts)

Perdoneu que m’hagi esplaiat amb vosaltres...

Salutacions....i bon cap de setmana. Aprofiteu-el !!!

Jordi


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Parking / Àrea a Camprodon (Vallter) fa 7 anys 9 mesos #51288

Uau! Jordi, deu n'hi do!

és la primera vegada que conec un robatori de gasoil d'una autocaravana. En vehicles industrials ( camions, maquinària pesada, grups electrògens, etc) havia conegut casos però en furgonetes...é la primera vegada. Sobre la denúncia a mossos + assegurança entenc que no hauria d'haver problemes, es tracta d'un acte vandàlic, oi?

Sobre Camprodon: allà només hem estacionat+pernoctat ( 2016) en un pàrquing situat al Parc Mas Ventós, a sobre del túnel. La darrera vegada ens va semblar sorollós de nit i les places són curtes. Per a vehicles de més de 6,5 m. envaeixes calçada, i alguna autocaravana llarga optava per estacionar transversalment ocupant 3-4 places.



Sobre Vallter, fa un fotimer d'anys que la vam visitar fora de temporada, per fer excursions. Només pernocta al mig de la tranquil·litat absoluta i amb bones panoràmiques.

Salut i encert! i sort amb el dipòsit.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Nova Zelanda +

    Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

    Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

    Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Sud de Catalunya +

    Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí