|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia!
doncs això, que demà molta gent de moltes procedències i idees organitzen i participen en moltes quedades. Només a títol informatiu i si demà us ve de gust apuntar-vos a alguna de les quedades previstes per tot el país: Mapa de quedades: www.lalertacanal.cat/consulta-el-mapa-de-les-mobilitzacions-del-21d/ Bonus: per cert, el canal telegram de L'Alerta molt recomanable, per conèixer l'actualitat en temps real de tot allò que es fa i desfà al país. Salut i encert! i ens hi veiem demà! ... i sobre tot: sempre en #EnPeuDePau !
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Bona recomanació. Jo vaig anar a buscar bolets a prop de TV3, ben d’hora ben d’hora vaig veure sarau a la B-23, en aquell punt, a Sant Just.
Després em va semblar millor anar a veure què passava a Barcelona. Va ser un dia llarg. Sent from my iPad using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |