• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Manifestació a Madrid 16 Març

Manifestació a Madrid 16 Març fa 3 setmanes 2 dies #51630

• Kabretes
  • Avatar de Kabretes Autor del tema
  • Absent
  • Habitual
  • Habitual
  • Missatges: 118
  • Gràcies rebudes: 39
Bon dia,

HI ha algú que tingui previst anar a la manifestació de Madrid el 16 de Març?
Nosaltres ens ho estem plantejant, però haig de reconèixer que anar precisament a Madrid amb l'auto per aquesta data em fa por per les represàlies d'algun malalt.
On es podria pernoctar?
S'accepten suggerències ja que mai hem anat a Madrid en AC

Gràcies
Salut, Kms i República!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Manifestació a Madrid 16 Març fa 3 setmanes 1 dia #51631

No en sabia res d'aquesta mani, però de totes formes tampoc podem anar-hi, doncs jo tinc un concert el mateix dissabte 16. I tampoc puc ajudar-te amb zones de pernocta, som força nous amb l'auto! Però si hi vas, fes-nos cinc cèntims.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Manifestació a Madrid 16 Març fa 3 setmanes 1 dia #51633

ens trobem en el mateix cas.
Estarem alerta amb les respostes
Gràcies

Re:Manifestació a Madrid 16 Març fa 3 setmanes 1 dia #51636

Si podem anar serà amb cotxe ja que ens ve molt just de totes maneres en una ocasió com aquesta jo protegiria l’auto i aniria al càmping osuna a l’entrada de Madrid un cop pasat l’aeroport i aprop d’Ifema no es Masa car tampoc es un gran càmping pero es correcte i te el metro directe a la mani a 200metres nosaltres l’utilitzem cuan anem per Madrid
Salut i República

Viatjar es vida

Manifestació a Madrid 16 Març fa 3 setmanes 1 dia #51638

Sobre el 16M,
jo sé que hi ha en marxa una mobilització a CAT d'autobusos bestial. Aquí els trobareu tots:
www.lalertacanal.cat/16m-autobusos-a-la-manifestacio-de-madrid/

I pel que tinc entès a ESP també s'està impulsant des de llocs com Madrid, Galícia, Euskadi... Pot ser sonat.

Anar-hi amb autocaravana? no m'ho havia plantejat. Jo pensava més en anar i tornar en poques hores, sigui via bus o tren, i sense fer-hi nit.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

mesquiu en 1 dia (21.03), MARI-73 en 6 dies (26.03), mar-mar en 9 dies (29.03), nanan en 17 dies (06.04), Patufet en 18 dies (07.04), Scoop en 31 dies (20.04), EvaV en 37 dies (26.04), masi en 41 dies (30.04), cargoler en 47 dies (06.05), Tiramillas en 50 dies (09.05)

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.