• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Idea de montar un club ac gratuito

Idea de montar un club ac gratuito fa 4 dies 22 hores #51677

Buenas ... No sé si es el sitio adecuado y con permiso de los administradores os pasó un nuevo grupo de telegram de ac Catalunya autocaravanas la idea es crear club de autocaravanas gratuito el objetivo es generar un grupo lo suficientemente grande como para poder generar algún tipo de carnet y luchar por descuentos etc etc... Cuando veíamos los ingleses en Vilanova y sus rallyes nos dan mucho que pensar t.me/joinchat/LFQxmxTFbUqnbe17DP69vw

Enviado desde mi Redmi S2 mediante Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Idea de montar un club ac gratuito fa 2 dies 9 hores #51679

Bon dia !
i enhorabona per la idea. I ja anireu explicant com va tot i que accions aneu impulsant, ja sigui en aquest fòrum o des d'altres llocs. Jo sóc de l'opinió que tot col·lectiu, sigui del que sigui, necessita organs que representi les seves aspiracions, i en el món de la pràctica de l'autocaravanisme hi ha molt camí per recórrer.

Al seu dia, amb la 1a autocaravana, que em vaig fer soci de l'UCC.cat, on tenen a la seva secció d'autocaravanes un grup de gent força actiu; no deixeu de contactar-hi per buscar complicitats i treballar conjuntament; igual que amb el Lleure Camper Club, un altre club veterà (d'aquest no tinc tantes referències, no el conec tant).

Salut i encert! i molta sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

CLANMAYO en 5 dies (27.05), matrix en 5 dies (27.05), Tonio en 11 dies (02.06), Correcitys en 12 dies (03.06), Aramos en 15 dies (06.06), hellinero en 19 dies (10.06), el currante en 21 dies (12.06), merma en 25 dies (16.06), diana en 44 dies (05.07)

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.