• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Re:Consulta per ara a l'estiu i la solana que ens ve a sobre

Consulta per ara a l'estiu i la solana que ens ve a sobre fa 2 mesos 3 setmanes #51736

Bones,

Fa dies que penso en aquest tema i ara aprofito per preguntar-ho en obert donat que no tinc experiència en poder valorar pros, contres o irrellevàncies.

La nostre AC no la tenim guardada a cap garatge. Això fa que estigui a exposada al clima que hi hagi en tot moment.

Ja l'estiu passat i vaig donar algunes voltes, però al final no vaig fer res, però ara, amb l'onada de sol i calor que ens anuncien a tot arreu per aquest dies, i torno a reflexionar.

Valorava la possibilitat de posar un recipient amb aigua (una simple galleda o cubell podria valer) dins l'AC aquests dies de tant de sol i calor, amb la finalitat de donar una cert factor d'humitat interior i que tot el mobiliari no es ressequés tant, ajudant així a la seva conservació.

No tinc clar els pros, contres o irrellevàncies que això podria tenir. Què opineu?

Ja sé que el millor seria poder-la tenir a cobert i resguard, però això per ara no és factible

Salutacions a tothom...

JordiMT.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Consulta per ara a l'estiu i la solana que ens ve a sobre fa 2 mesos 3 setmanes #51737

Jo la anterior la vaig tenir 18 anys a la solana i a dia d’avui encara me l’he trobat alguna vegada i continua la mar de be, si es cert que exteriorment s’ha de cuidar mes i grogueixa, per dins a banda del manteniment lògic no li vaig fer mai res, l’actual com que penso que es la tercera i ultima la tinc a cobert i es nota l’exterior es manté millor
Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Re:Consulta per ara a l'estiu i la solana que ens ve a sobre fa 2 mesos 3 setmanes #51738

Merci Carles!!

Consulta per ara a l'estiu i la solana que ens ve a sobre fa 2 mesos 2 setmanes #51741

Bon dia!
Jo les ha tiinguda en solana un fotimer d'anys; i darrerament (darrers 5 anys?) la tinc a l'ombra d'una teulada de xapa.

En ambdos casos les mesures que adoptava/adopto:

- en solana sempre he procurat que el sostre tingui pendent, que no afavoreixi estancament d'aigua de pluja
- sempre, ja sigui en solana o en obaga, he deixat claraboies de sotre obertes ( ep! però que no entri aigua de pluja quan estava en solana) per tal que l'habitacle "respiri", sobre tot que pugui alliberar calor acumulada.
- la toldilla frontal sempre la tinc posada per evitar sobreescalfament de cabina i resta ; i que no afecti plàstics i tapisseria
- quan la tenia a solana notava que les juntes de claraboies es degradaven més ràpidament i les havia de repassar cada cert temps; des de que està sota teulada no m'ha calgut
- sempre carrego un potet d'aquest per absorbir excés d'humitats, per si alguna vegada em cal "assecar" algun racó per un imprevist (vessament líquids, filtració, etc)

- i acabo: evito deixar posats els foscurits o cortinetes aïllants de les finestres, per evitar que el sistema de molles recuperadores es deformin

I sembla que ja està.
Salut ii encert!
PS: ara sí qque acabo. En solana he vist que molts autocaravanistes tapen els fars frontals per evitar que els UVA degradin els plàstics de l'òptica, que s'acaben engroguint.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 2 dies (18.09), socelectric en 9 dies (25.09), Pelicans Voladors en 22 dies (08.10), Macià62 en 33 dies (19.10), manel en 37 dies (23.10), Ddolors en 44 dies (30.10), XANU en 44 dies (30.10), joan i andreu en 46 dies (01.11), vistur en 47 dies (02.11), LaSanta en 49 dies (04.11)

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.