• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Bivac - acampada lliure - per Sabadell

Bivac - acampada lliure - per Sabadell fa 2 mesos 6 dies #51745

Bon dia!
veig que el forum es mes aviat de autocaravanes, pero m'agradaria preguntar si algu sap lloc per la zona de Sabadell on es pot fer acampada lliure, amb tenda, aixi una nit..

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bivac - acampada lliure - per Sabadell fa 1 mes 4 setmanes #51750

Hola!
ja sé que la resposta és tardana i segur que arribo tard.
A veure, Sabadell i voltants és zona industrial i tinc la impressió que fer bivac amb tenda deu ser complicat, per trobar un lloc i que soigui tranquil. L'única cosa que se m'acut és que contactis amb alguna agrupació excursionista de Sabadell i demanis consell en aquest sentit.
Idea peregrina: identifica algun poble petit proper, i parla amb la parròquia, a veure si el mossén et deixa plantar la tenda una nit dins del perímetre de la parròquia...per provar que no sigui.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Bivac - acampada lliure - per Sabadell fa 1 mes 4 setmanes #51752

Hälbert va escriure: Bon dia!
veig que el forum es mes aviat de autocaravanes, pero m'agradaria preguntar si algu sap lloc per la zona de Sabadell on es pot fer acampada lliure, amb tenda, aixi una nit..

Gràcies!!

Hola, segons tinc entes,NO es pot fer acampada lliure a no ser que contis amb permis del Ajuntament corresponent.
Et passo un link de lectura al respecte (no l´he llegit tot)
conalforjas.com/acampada-libre-espana/

Salutacións
Josep
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 2 dies (18.09), socelectric en 9 dies (25.09), Pelicans Voladors en 22 dies (08.10), Macià62 en 33 dies (19.10), manel en 37 dies (23.10), Ddolors en 44 dies (30.10), XANU en 44 dies (30.10), joan i andreu en 46 dies (01.11), vistur en 47 dies (02.11), LaSanta en 49 dies (04.11)

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.