• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Nevera en ruta

Nevera en ruta fa 9 mesos 1 setmana #51954

Circular sabiendo que lo llevas todo legal da mucha tranquilidad
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tonio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nevera en ruta fa 9 mesos 6 dies #51958

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
La nostra nevera ja va per a 13 anys i sempre que anem en marxa (12V) i ens aturem triga uns minuts en posar-se a gas. Cap perill en una benzinera.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Nevera en ruta fa 8 mesos 3 setmanes #51974

Hola.
Jo abans de sortir, el dia abans, conecto la nevera al parquing de l'autocaravana a 220, d'aquesta manera, m'asseguro que per l'endema estará fresca o freda, abans de marxar, la conecto a gas mentre preparem l'autocaravana i quan marxem, la poso a 12, entre el dia anterior i la conexió a gas, m'aguanta molt be, quan arribo a alla on vull anar si hi ha 220, no m'ho penso i me conecto i més al hivern per l'estalvi de gas i sino tiro de gas fins que marxem, a mi me funciona prou bé.

Salutacions
Josep Lluis
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Toni-de-Ros en 11 dies (26.07), costalbert en 13 dies (28.07), Lluís García en 20 dies (04.08), ciuatanejo en 21 dies (05.08), IVISANT en 24 dies (08.08), Mont-lleó en 27 dies (11.08), Unalome81 en 39 dies (23.08), JordiJ en 42 dies (26.08), carlos.mataro en 45 dies (29.08), caxisa en 46 dies (30.08)

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.