• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 8 mesos #52057

Teniu notícia de si s'està organitzant quelcom per les autocaravanes ?.
Gràcies.
Joan Vives.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52058

Jo fa dies que intento penjar un missatge preguntant el mateix i no puc, ni amb tapatalk ni des de la web. Us deia que pel canal de Telegram q vam crear per anar a Brussel·les també en podem parlar. Veurem si aquest missatge de resposta arriba :-(

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Last edit: per enric72.

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52059

Hi ha un grup a Telegram que es diu @A PerpinyaenAutocaravana. De moment som 116 persones al grup. Crec que els organitzadors estan buscant lloc per ubicar-nos.
Mercè & Cia.

Re:PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52061

merce67 va escriure: Hi ha un grup a Telegram que es diu @A PerpinyaenAutocaravana. De moment som 116 persones al grup. Crec que els organitzadors estan buscant lloc per ubicar-nos.

Ara vaig a apuntar-m'hi!

Enviat des del meu PRA-LX1 usant Tapatalk

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52064

NOSALTRES TAMBÉ ENS APUNTEM. MARXAREM DIJOUS O DIVENDRES. A VEURE SI TROBEN UN ESPAI PER PERNOCTAR. ENS AFEGIM A TELEGRAM
ENDAVANT
TERESA I DANIEL

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52074

enric72 va escriure: Jo fa dies que intento penjar un missatge preguntant el mateix i no puc, ni amb tapatalk ni des de la web. Us deia que pel canal de Telegram q vam crear per anar a Brussel·les també en podem parlar. Veurem si aquest missatge de resposta arriba :-(

Desconec el que dius que passava quan volies posar el missatge que dius. No en vaig rebre cap avís.
És cert que havia un problema amb el captcha de Google (per evitar els misstages spam) que crec que només afectava al registre de nous usuaris, i que ja està resolt.
Altra raó, no podría ser.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Last edit: per webmestre. Raó: Errada ortogràfica

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52076

Bon dia!
Si cerqueu col·lectius autocaravanistes que hi pugin m'han parlat que el col·lectiu que va organitzar la concentració d'autocaravanes a Lledoners (fa un any) hi estan fent alguna cosa via grup whatsapp o telegram...i això és tot el que sé; no sé si us pot donar alguna pista.

També he vist que al web de turisme de Perpinyà donen algun consell si hi arribes amb autocaravana un dia normal....però aquell dia serà extraordinari. És això: www.perpignantourisme.com/ca/infos-pratiques/se-deplacer/ven...ignan/en-camping-car

I jo he estacionat al centre de Perpinyà, però torno a dir que aquell dia serà extraordinari, no serveixen consells per a situacions normals. En el nostre cas: va ser un estacionament al Cours François Palmarole, a la seva zona blava ( menys en diumenge), a tocar del passeig o Allées Maillol:

Nosaltres pujarem en cotxe.
Salut i encert! I bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52081

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1808
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres, abans de Nadal, vam anar passar uns dies per la zona del Pertús i la primera nit vam dormir a tocar del Voló (Le Boulou ho escriuen en francès).
Com l'àrea era plena vam pernoctar -molt tranquils- a una urbanització que es diu "Le clos du bois"
Des d'allà a Perpinyà, aprox. uns 30 minuts.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52088

Al grup de Telegram ja arriba a les 290 ac+cv+van
No se si trobaran un lloc tant gran per tal de caber-hi tots....
Salut, Kms i República!!!

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 7 mesos #52090

Bon dia!
sobre aquest grup telegram , algú pot anotar el link? Penso que pot estar bé per si algú encara vol afegir-s'hi.
Nosaltres pujarem en cotxe i mirant per xarxes i xats he trobat aquest grup Telegram del CxR de la Catalunya Nord on donen consells de mobilitat que tal vegada trobeu útils, al marge del vehicle particular de què es tracti.

És aquest: t.me/perpinya29f

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Last edit: per MarceCRN.

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52131

Bon vespre!
A veure , només entro per destacar que sembla ser que hi han més de 500 autocaravanes apuntades a l'acte de demà a Perpinyà (VilaWeb dixit).

Poca broma! Tal vegada sigui la concentració d'autocaravanes més grossa feta mai a Europa.

Salut i encert! i fins demà!

Last edit: per MarceCRN.

Re:PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52132

I llista d'espera!
Jo tinc un curs i no hi puc anar, però serà impressionant.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52134

Jo he estat a Perpinyà amb l'auto i, realment, ha sigut impressionant. Els organitzadors s'ho van currar molt, i els voluntaris també van fer una molt bona feina. Allà ens vam trobar amb en @Jepi i @Xguell i vam gaudir molt (també ens vam cansar molt...).
Mercè & Cia.

Re:PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52136

Mercè, he vist alguna imatge i moro d'enveja.
Quina sort que heu tingut de poder-hi ser!

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52140

Hola!
Nosaltres també hi vam anar. La nostra autocaravana i 7 passatgers! Va ser molt maco. Jo mai no havia vist tantes autocaravanes juntes. Érem com una petita ciutat de sud-catalans ;-)

Adjunts:

PERPINYÀ 29.02. fa 3 anys 6 mesos #52142

Ostres, per la foto que has penjat em sembla que no estàvem gaire lluny!
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12