Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones a tots...
Coneixeu On Road Magazine? Postser en sou subscriptors, o ho heu estat. Quina opinió en teniu? Val la pena? Em refereixo a si la informació que en ella posen és de la que s'agraeix (i entenc que això pot ser molt i molt subjectiu) i t'enriqueix, o bé majoritàriament va condicionada a justificar els possibles anunciants o cases comercials que puguin publicitar. I per altre banda, heu fet servir en alguna ocasió les seves guies de viatge per ACs? Estic cercant informació per anar preparant el viatge d'aquest estiu i em feia aquestes preguntes d' On Road Magazine. Salut!! JordiMT One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo estic subscrita però, personalment, quan acabi la subscripció no renovaré. Els meus motius:
De fet, quan me la descarrego el que faig és apuntar-me les pàgines dels articles que m'interessen, que bàsicament són les rutes i les àrees d'autocaravana, i em guardo els articles per separat en el meu Drive. Com a molt, si descompto les pàgines amb fotografies a plana sencera, potser m'interessen unes 20 pàgines de tota la revista. Sobre les guies, vaig fer servir la de Bretanya l'estiu passat i ens va anar molt bé, però també vaig llegir algun comentari indicant que algunes coordenades no eren correctes. A nosaltres ens van funcionar totes les que vam posar (tampoc la vam seguir al 100%). Espero que et serveixi! Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Jo sóc menys endreçada que la Mercè.
M'encanta fullejar revistes de viatges, i de jove en comprava i guardava moltes en paper.... Per no trobar mai més res. Per a preparar viatges compro guies, mapes amb bona escala, descarrego pdfs de rutes o parcs, i darrerament segueixo comptes d'Instagram i he comprat un parell de llibres d'un fotògraf que vola en ultralleuger. Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Moltes gracies, Mercè!!! Aquest tipus de impressions o valoracions son les que volia per a poder fer-me una idea, ja siguin en un o altre sentit. Salut!! JordiMT One live, live it
|
|
Ostres...des de fa un temps també segueixo comptes d'Instagram jo per a tenir més informació de llocs. Nous temps = noves eines Salut !! JordiMT One live, live it
|
|
Bon dia!
Ni la coneixia així que no puc ajudar-te. Jo crec que estic més en la línia de l'EvaV. Bàsicament quan he definit un destí , d'escapada o viatge, començo a navegar i vaig aplegant info diversa, i o només d'autocaravanes. De revistes autocaravanistes pròpiament dites fa molt de temps que no em miro les ESP, a banda de la publicitat les trobava massa distants de la meva manera d'entendre l'autocaravanisme. El que si faig quan passo els Pirineus és comprar revistes del sector franceses, que malgrat la publicitat, tracta l'autocaravanisme d'una manera més útil per mi. Una cosa que faig jo, al marge de revistes digitals o en paper del sector, per trobar inspiració de futurs destins és estar subscrit a diverses newsletters de llocs interessants: webs d'organismes de turisme, webs d'editorials de guies de viatges, organismes vinculats al Patrimoni de tota mena (històric, cultural, natural, industrial, etc) ....això m'arriba al correu. I sovint, fent un cafè, m'ho vaig mirant. Situat el destí, llavors passo a mirar què hi ha sobre el seu vesant autocaravanista ( relats, llibres, fòrums, etc.) i llavors ho valoro tot. Salut i encert! PS: ah! també segueixo per TT perfils oficials (turístic-culturals) o personals que penso em poden destacar algun destí o activitat interessant a fer durant una escapada.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|