• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 7 mesos #52115

Bones...
Tinc un dubte i us ho comento per veure si em podeu ajudar.
M'ha sortit la possibilitat d'agafar "quasi nou" un cassette (el poty vaja) de segona ma. A priori és el mateix model que el meu, però m'he adonat d'una diferencia en la vàlvula d'aireació.

Pel que he pogut veure per internet, la vàlvula que duc jo en el poty d'origen està indicada per sistema de ventilació Thetford (que entenc és el famós SOG), i que tot sigui dit no disposo d'ell.
És aquesta...

La vàlvula que du el possible poty a comprar és aquesta...

Creieu o sabeu si son compatibles i el funcionament serà del tot correcte independentment del cassette que faci servir?

Em fa una mica de "iuiu" comprar-lo així a cegues... i si haig d'afegir la compra d'una vàlvula com la que duc, ja no em val la pena.

Gracies per endavant!!
JordiMT
One live, live it
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 7 mesos #52117

Jordi, tot i que no hi entenc de vàlvules, no han sortit les imatges que volies posar-ne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 7 mesos #52119

Ostres....
Gracies EvaV per avisar-me.
En la previ dualització sí sortien i m’he refiat.
A veure si des del mòbil les puc/se pujar.
Aquesta és la que duc...

I aquesta la del poty que posaria...
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52120

Potser algú t'ho sàpiga confirmar.

Jo no tinc idea de si a l'instal.lar el SOG se li fa cap canvi al WC que faci que els cassettes sense vàlvula SOG siguin incompatibles.

Si no t'ho sap dir ningú, potser pots anar de visita amb l'auto a algú que tingui un cassette del C200 com el que vols comprar i mirar si et va bé.

Jo a simple vista el veig com el nostre, si passar per Centelles t'és una opció, aniria a comprovar el model per a assegurar-ho.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, jordimt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52121

Jo tinc un potty com el que vols comprar, l'antic CS200, si no m'equivoco al posar el número de model. He pensat comprar-ne un altre pensant en viatges més llargs (de moment no ens fa falta) i si el compro nou el problema és a l'inrevés. Segons he llegit no hi ha problema de funcionament però la vàlvula pot afectar en algun moment (quina poca memòria que tinc...), a veure si recupero un vídeo que vaig veure...
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52122

Acabo de trobar el vídeo que buscava, però no és com el teu. De totes formes, en els comentaris he llegit que s'han d'intercanviar les vàlvules perquè si no, no encaixa bé a l'espai reservat per al potty. Però no veig la vàlvula que tens tu. Et deixo l'enllaç , per si et serveix.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52123

I si a tu no et va bé, passa'm el contacte ;-)
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52126

EvaV va escriure: Jo no tinc idea de si a l'instal.lar el SOG se li fa cap canvi al WC que faci que els cassettes sense vàlvula SOG siguin incompatibles.
../..
Jo a simple vista el veig com el nostre, si passar per Centelles t'és una opció, aniria a comprovar el model per a assegurar-ho
.

Merci per l'oferiment, Eva!!
La veritat és que tot això era un tema nou per a mi i no en tenia gaire ni idea. Finalment, però he esbrinat que a diferència del que m'havien dit, el tipus de vàlvula d'aireació que dugui no te res a veure amb el SOG que es pugui posar.
Sempre aprenent!!!

Salut!!
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52127

merce67 va escriure: Jo tinc un potty com el que vols comprar, l'antic CS200, si no m'equivoco al posar el número de model. He pensat comprar-ne un altre pensant en viatges més llargs (de moment no ens fa falta) i si el compro nou el problema és a l'inrevés. Segons he llegit no hi ha problema de funcionament però la vàlvula pot afectar en algun moment (quina poca memòria que tinc...), a veure si recupero un vídeo que vaig veure.. .


Bones Mercè!!
Nosaltres també el volem precisament per això, per augmentar l'autonomia en cas necessari. No hem entrat encara mai a càmping amb l'AC i si on volem anar hi ha àrea doncs l'utilitzem, però no planifiquem els viatges o llocs on anar en funció de trobar àrees o campings.
Sí ens ha passat però, d'haver d'anar a cercar un lloc on poder buidar aigües negres i és aquí on volíem poder millorar.

Per altre banda, el tipus de vàlvula que duu el "poty" ha de concordar sí o sí amb la del WC. M'havien dit que hi havia una d'elles que s'adaptava en funcionament, però després de consultar-ho amb professionals del mon aquest i veure-ho en persona, res de res.

Salut !!
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52128

merce67 va escriure: ...en els comentaris he llegit que s'han d'intercanviar les vàlvules perquè si no, no encaixa bé a l'espai reservat per al potty.

Sastamente!!!!!
One live, live it

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte de cassette (poty) Thetford C200 fa 3 anys 6 mesos #52129

merce67 va escriure: I si a tu no et va bé, passa'm el contacte ;-)

El que tenia mirat me l'he quedat, canviant la susodicha vàlvula.
Ara t'envio un privat amb alguna info... :)
One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

    Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Dinamarca +

    Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

    No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

    L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí