Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones...
Tinc un dubte i us ho comento per veure si em podeu ajudar. M'ha sortit la possibilitat d'agafar "quasi nou" un cassette (el poty vaja) de segona ma. A priori és el mateix model que el meu, però m'he adonat d'una diferencia en la vàlvula d'aireació. Pel que he pogut veure per internet, la vàlvula que duc jo en el poty d'origen està indicada per sistema de ventilació Thetford (que entenc és el famós SOG), i que tot sigui dit no disposo d'ell. És aquesta... La vàlvula que du el possible poty a comprar és aquesta... Creieu o sabeu si son compatibles i el funcionament serà del tot correcte independentment del cassette que faci servir? Em fa una mica de "iuiu" comprar-lo així a cegues... i si haig d'afegir la compra d'una vàlvula com la que duc, ja no em val la pena. Gracies per endavant!! JordiMT One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jordi, tot i que no hi entenc de vàlvules, no han sortit les imatges que volies posar-ne.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
One live, live it
|
|
Potser algú t'ho sàpiga confirmar.
Jo no tinc idea de si a l'instal.lar el SOG se li fa cap canvi al WC que faci que els cassettes sense vàlvula SOG siguin incompatibles. Si no t'ho sap dir ningú, potser pots anar de visita amb l'auto a algú que tingui un cassette del C200 com el que vols comprar i mirar si et va bé. Jo a simple vista el veig com el nostre, si passar per Centelles t'és una opció, aniria a comprovar el model per a assegurar-ho. Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Jo tinc un potty com el que vols comprar, l'antic CS200, si no m'equivoco al posar el número de model. He pensat comprar-ne un altre pensant en viatges més llargs (de moment no ens fa falta) i si el compro nou el problema és a l'inrevés. Segons he llegit no hi ha problema de funcionament però la vàlvula pot afectar en algun moment (quina poca memòria que tinc...), a veure si recupero un vídeo que vaig veure...
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
Acabo de trobar el vídeo que buscava, però no és com el teu. De totes formes, en els comentaris he llegit que s'han d'intercanviar les vàlvules perquè si no, no encaixa bé a l'espai reservat per al potty. Però no veig la vàlvula que tens tu. Et deixo
l'enllaç
, per si et serveix.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jordimt
|
|
I si a tu no et va bé, passa'm el contacte
![]() Mercè & Cia.
|
|
Merci per l'oferiment, Eva!! La veritat és que tot això era un tema nou per a mi i no en tenia gaire ni idea. Finalment, però he esbrinat que a diferència del que m'havien dit, el tipus de vàlvula d'aireació que dugui no te res a veure amb el SOG que es pugui posar. Sempre aprenent!!! Salut!! One live, live it
|
|
Bones Mercè!! Nosaltres també el volem precisament per això, per augmentar l'autonomia en cas necessari. No hem entrat encara mai a càmping amb l'AC i si on volem anar hi ha àrea doncs l'utilitzem, però no planifiquem els viatges o llocs on anar en funció de trobar àrees o campings. Sí ens ha passat però, d'haver d'anar a cercar un lloc on poder buidar aigües negres i és aquí on volíem poder millorar. Per altre banda, el tipus de vàlvula que duu el "poty" ha de concordar sí o sí amb la del WC. M'havien dit que hi havia una d'elles que s'adaptava en funcionament, però després de consultar-ho amb professionals del mon aquest i veure-ho en persona, res de res. Salut !! One live, live it
|
|
Sastamente!!!!! One live, live it
|
|
El que tenia mirat me l'he quedat, canviant la susodicha vàlvula. Ara t'envio un privat amb alguna info... ![]() One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|