• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 3 mesos 2 setmanes #52149

Bon dia família de Totcàmping!

Només volia entrar a saludar des del confinament. Desitjo que tot vosaltres pugueu estar confinats, i que no tingueu que sortir per motius laborals o per força major, que ara toquen dies de #quedatacasa !

Jo, per sort puc teletreballar des de casa...no com la Montse, la meva dona (aquí posaria un emoticone d'emprenyat però no el trobo).
Bonus: la part positiva de tot això és que em sembla que el viatge amb autocaravana d'aquest estiu serà el millor de la nostra vida autocaravanista, no tindrem excusa, mai haurem tingut tant de temps per planificar-ho :laugh::laugh::laugh:

Salut i encert! I cuideu-vos, família!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 3 mesos 2 setmanes #52150

Bon dia Marce! Nosaltres també estem fent teletreball, tots dos. I no em dona gaire temps per preparar noves rutes, hahaha!!!

Vinga, paciència a tothom i bona salut, que és el que importa ara.
Mercè & Cia.

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 3 mesos 2 setmanes #52151

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
Sobretot no us poseu malalts.
Nosaltres ja fa temps que també tele-treballem plegats, i com som només dos a la feina, continuem fent-ho des de la feina nova, que ens és més còmode que des de casa. I així, de pas, estirem les cames 5 minuts al dia, això sí sense creuar-nos amb ningú.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 3 mesos 1 setmana #52152

Hola.
Nosaltres hem acabat la setmana teletreballant tots, millor!
Cuideu-vos, gent!

Autor: Joan Turu www.joanturu.cat/

Salut i encert! i ens veiem als balcons a les 20h !
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 2 mesos 2 setmanes #52153

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1793
  • Gràcies rebudes: 44
Qui preveu de sortir amb l'auto a curt plaç? Quin panorama !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 2 mesos 2 setmanes #52154

nouespai va escriure: Qui preveu de sortir amb l'auto a curt plaç? Quin panorama !!!

Doncs penso que els que tenim la sort de tenir autocaravana som els que ho tenim més fàcil: podem escollir un destí poc poblat i no depenem d'establiments turístics. Mentre poguem repostar i buida aigües en tenim prou!
Mercè & Cia.

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 1 mes 4 setmanes #52156

Bon dia,
Aquests dies toca fer bondat i el furgo aparcat.
El cònsol que tenim és que la primera sortida serà fantàstica. L'esperem amb delit.
Cuideu-vos !
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Una salutació a la família Totcàmping aquests dies de confinament fa 1 mes 4 setmanes #52157

Jo, a banda de la feina -que en tinc força- m'estic posant al dia en temes web. He anat actualitzant el meu blog, aquí trobareu la darrera entrada: De la Costa Brava a la Costa Daurada . Al final de l'entrada trobareu un enllaç a un vídeo publicat al nou canal de Youtube , que aprofito també per presentar-vos aquí. I, per acabar d'embolicar-la, he aprés a muntar una web amb WordPress per a les aquarel·les d'en Xavier. Us la deixo per aquí, per si voleu fer un cop d'ull: watercolorsbyxevi .

Si esteu avorrits, ja us he donat feina, hahaha!!!
Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana en 1 dia (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 9 dies (13.07), Jepi en 9 dies (13.07), Toni-de-Ros en 22 dies (26.07), costalbert en 24 dies (28.07), Lluís García en 31 dies (04.08), ciuatanejo en 32 dies (05.08), IVISANT en 35 dies (08.08), Mont-lleó en 38 dies (11.08), Unalome81 en 50 dies (23.08)

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.