• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vacances 2020 - Destinació Galícia fa 3 anys 2 setmanes #52193

El nostre destí d'aquestes vacances ha estat Galícia. La idea inicial era anar a Oporto, una destinació que fa massa temps que tenim pendent, i des d'allà anar tornant fent la costa gallega, asturiana, cantàbrica, basca... Però la realitat ha estat una altre: pel tema COVID no vam gossar anar a Portugal (no fos cas que ens fessin fora :laugh: ) i vam decidir dedicar més dies a Galícia i tornar sense fer gaires parades.

Durant el viatge vaig intentar anar recollint les nostres "aventures" en format blog, i a hores d'ara només em falten els tres darrers dies de vacances.

Us deixo l'enllaç a la darrera entrada, per si us vé de gust llegir-ho. A banda de completar-ho, aniré actualitzant les entrades anteriors amb més dades, per tal que la informació sigui més completa.

Espero que us agradi. L'enllaç el teniu aquí: DreamTravelDream
També estic publicant els vídeos al nostre canal de Youtube, però això em portarà més temps...
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vacances 2020 - Destinació Galícia fa 2 anys 5 mesos #52228

Buff, quan de temps sense passar per aquí!!! Bé, el blog evidentment ja està finalitzat, us deixo també l'enllaç a la llista de reproducció de tots els vídeos de les vacances a Galícia i rodalies, espero que us agradin i, si us vé de gust, us subscribiu al canal, que ja anem pels 300 subscriptors (tot un èxit per mi, doncs el 99,99% dels canals d'aquest tipus són en castellà): Galícia 2020
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12