Benvingut,
Convidat/da
|
|
El nostre destí d'aquestes vacances ha estat Galícia. La idea inicial era anar a Oporto, una destinació que fa massa temps que tenim pendent, i des d'allà anar tornant fent la costa gallega, asturiana, cantàbrica, basca... Però la realitat ha estat una altre: pel tema COVID no vam gossar anar a Portugal (no fos cas que ens fessin fora
![]() Durant el viatge vaig intentar anar recollint les nostres "aventures" en format blog, i a hores d'ara només em falten els tres darrers dies de vacances. Us deixo l'enllaç a la darrera entrada, per si us vé de gust llegir-ho. A banda de completar-ho, aniré actualitzant les entrades anteriors amb més dades, per tal que la informació sigui més completa. Espero que us agradi. L'enllaç el teniu aquí: DreamTravelDream També estic publicant els vídeos al nostre canal de Youtube, però això em portarà més temps... Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Buff, quan de temps sense passar per aquí!!! Bé, el blog evidentment ja està finalitzat, us deixo també l'enllaç a la llista de reproducció de tots els vídeos de les vacances a Galícia i rodalies, espero que us agradin i, si us vé de gust, us subscribiu al canal, que ja anem pels 300 subscriptors (tot un èxit per mi, doncs el 99,99% dels canals d'aquest tipus són en castellà):
Galícia 2020
Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |